آتش نشانان اهوازی به جان آتش افتادند

تاریخ انتشار: جمعه 10 اردیبهشت 1400 | 22:13 ب.ظ
آتش نشانان اهوازی به جان آتش افتادند زمان مطالعه: ۲ دقیقه رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۱۲ عملیات مهار آتش و امدادی را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: هفتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲ و ۳۵ […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۱۲ عملیات مهار آتش و امدادی را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: هفتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲ و ۳۵ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی ساختمان متروکه در منطقه زیتون کارمندی خیابان فردوس بین زهره و زیبا اطلاع رسانی شد.
وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانان را با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد و آتش نشانان با ایمن سازی و ۲ رشته لوله آبرسان شعله های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
قنبری به آتش سوزی نیزار ساعت هشت و ۴۴ دقیقه در منطقه عین ۲ خیابان شهید عبیات اشاره و بیان کرد: آتش نشانان با عکس العمل سریع آتش سوزی را مهار و دود غلیظی که مزاحم ساکنین شده بود را برطرف کردند.ضمن اینکه حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در منطقه زیتون کارگری خیابان طاهری با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.
وی با اشاره به اطفا حریق فضای سبز ساعت ۱۳ و ۵۹ دقیقه در مسیر تپه به سمت چهارشیر مقابل کوی نفت توسط آتش نشانان اظهارکرد:آتش نشانان حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۶ و ۴۲ دقیقه در چهارراه زند نبش خیابان قنادان زاده ، حریق درختان حاشیه جاده ساعت ۱۷ و ۵۱ دقیقه در مسیر قبل از پلیس راه اندیمشک ، حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۸ و ۲۶ دقیقه درمنطقه زیتون کارمندی قبل از فلکه چیتا و حریق پایه برق ساعت ۲۲ و هفت دقیقه در منطقه پردیس خیابان هستی ۶ را با تلاش همه جانبه مهار کردند.
قنبری به تصادف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و موتور سیکلت ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه در مسیر اتوبان گلستان میدان کارگر اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر ، ایمن سازی و انتقال خودرو و موتورسیکلت به حاشیه امن مسیر، از بروز حادثه احتمالی برای خودروهای عبوری جلوگیری کردند.همچنین این حادثه منجر به مصدومیت راکب موتور سیکلت شد که به بیمارستان انتقال داده شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اعزام آتش نشانان به اتوبان گلستان منازل سازمانی توسعه نیشکر بیان کرد: آتش نشانان با ابزار تخصصی قفل درب ورودی منزل را گشوده و با پیکر بی جان مرد ۵۲ ساله مواجه شدند و جسد به عوامل انتظامی تحویل داده شد. همچنین آتش نشانان در عملیات نجات افراد محبوس شده در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه کیانپارس خیابان مرداد غربی و خیابان ۹ غربی سه شهروند را نجات دادند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار