مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 | 17:19 ب.ظ
مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد زمان مطالعه: ۴ دقیقه مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری و تجلیل از کارگران بسیجی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط‌ عمومی، مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری با حضور حجت‌ الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، سردار نعمت الله باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری و تجلیل از کارگران بسیجی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط‌ عمومی، مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری با حضور حجت‌ الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، سردار نعمت الله باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، حجت‌الاسلام میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از مسئولان و بسیجیان شرکت فولاد خوزستان، هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تالار طوبی واقع در فرهنگسرای دویست دستگاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت، امام‌ حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: ثمره یک ماه روزه و بندگی راه یافتن به مقام متقی است. بسیجیان مصداق متقون هستند. در نظام‌های مادی ارزش در سه نقطه ثروت،‌ قدرت و افراد تحت امر خلاصه می‌شود. اما در دین اسلام از نگاه مولای متقیان ملاک ارزش؛ علم و عمل است، بدان معنا که علم همراه با عمل باشد و به کار آید. حلم دومین ملاک ارزش است. عبادت را سومین پایه ارزش دانستند. عبادت مصداق جهاد اکبر است.
موسوی‌فرد در ادامه گفت: شُکر به معنای سپاس از نعمات فراوان الهی چهارمین ملاک ارزش است. با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب در استان خوزستان توسعه بسیاری رخ داده است. راه‌اندازی کارخانجات تولیدی، فعالیت شرکت‌های پتروشیمی در بنادر استان، فعالیت شرکت‌های نیشکر و صنابع جانبی، رونق کشاورزی و دامداری بخشی از این موارد است. استغفار نیز پنجمین رکن ارزش است.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پایان توسعه و توجه به بازار صادراتی را رکن رونق اقتصاد دانست و افزود: محصولات ایرانی توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند. مسولان اجرایی باید شرایطی را فراهم کنند که علاوه بر حذف واردات محصولات مختلف، صادرات رونق بگیرد. در این صورت توسعه و اشتغال‌زایی در کشور اتفاق می‌افتد.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در این مراسم اظهار داشت: کارگران همچون سربازان اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم‌ های دشمن در حال فعالیت هستند.
سردار نعمت‌ الله باقری به نقل از فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: به معیشت و امنیت شغلی کارگران باید رسیدگی شود.
وی افزود: امروز به پاس تلاش کارگران در شرکت فولاد خوزستان که به عنوان یکی از صنایع مادر در دنیا، کشور و استان خوزستان معرفی شده است، حاضر شده‌ایم، تا از زحمات این عزیزان که به‌ صورت جهادی تلاش می‌نمایند، تشکر و قدردانی کنیم.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان پیش از سخنان نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بسیج را یک فرهنگ دانست و افزود: بسیج بیش از آنکه یک سازمان موفق و محلی برای سازماندهی افراد مسلح برای دفاع از کشور و کانونی برای برقراری نظم عمومی باشد، یک فرهنگ موفق است.
ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: بسیج برای خدمت بی‌منت به مردم با  همدیگر مسابقه می‌دهند. در جامعه بسیجی از جنگ قدرت خبری نیست، بسیجی‌ها اعتقاد به تصدی امور از سوی شایسته‌ ترین‌ها دارند، لذا از قبول مسئولیت طفره می‌روند. در جامعه بسیجی اسراف و تجمل‌گرایی جایی ندارد، مکتب بسیج مکتب قناعت ‌و انفاق است.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی کارگران شهید فولاد خوزستان گفت: کارگرانی که در ایام دفاع مقدس خطر حضور و کار در شرکت فولاد خوزستان را با فداکاری و جانفشانی پذیرفتند و در این راه به افتخار شهادت نائل شدند، الگوی بی‌بدیل هستند. در سایه ایستادگی و‌ از خودگذشتگی آن بزرگواران است که امروز شاهد تولید، فعالیت و افتخارآفرینی در شرکت فولاد خوزستان هستیم.

در پایان مراسم پس از اجرای گروه تواشیح العباد، با حضور نماینده ولی‌فقیه و جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از بسیجیان نمونه تقدیر شد.

2 

13

5

4

5
6

2

326
45

321

12

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار