پیکر پاک ۱۶۵ شهید تازه تفحص شده ۸ سال دفاع‌مقدس به خاک وطن بازگشت

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1395 | 16:06 ب.ظ
پیکر پاک ۱۶۵ شهید تازه تفحص شده ۸ سال دفاع‌مقدس به خاک وطن بازگشت زمان مطالعه: < 1 دقیقه همزمان با روز شهید پیکر پاک ۱۶۵ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها غربت به خاک وطن بازگشت و آسمان ایران با قدوم مبارکشان معطر شد. به گزارش نخبگان، پیکر مطهر ۱۶۵ شهید گلگون کفن تازه تفحص شده دوران ۸ سال دفاع‌مقدس پس از سال‌ها غربت و بی‌نشانی به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همزمان با روز شهید پیکر پاک ۱۶۵ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها غربت به خاک وطن بازگشت و آسمان ایران با قدوم مبارکشان معطر شد.

به گزارش نخبگان، پیکر مطهر ۱۶۵ شهید گلگون کفن تازه تفحص شده دوران ۸ سال دفاع‌مقدس پس از سال‌ها غربت و بی‌نشانی به خاک وطن بازگشت و مورد استقبال اقشار مختلف مردم از سراسر کشور قرار گرفت.

پیکر مطهر این شهدای گلگون‌کفن همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و روز شهید به خاک پاک وطن بازگشت و آسمان ایران ‌با قدوم مبارک‌شان معطر کردند.

این شهدای تازه تفحص شده صبح امروز یکشنبه ۲۲ اسفند‌ماه ۱۳۹۵ از طریق آب‌راه اروندرود وارد اسکله اداره‌کل بنادر و کشتیرانی خرمشهر شدند و مورد استقبال اقشار مختلف ملت ایران به ویژه مردم شهیدپرور آبادان، خرمشهر، اروندکنار و مینوشهر قرار گرفتند.

در آیین استقبال از پیکر مطهر و پاک مسافران تازه از سفر بازگشته، سردار ‌باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد‌کل نیروهای مسلح و جمع زیادی از مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند.

همچنین تعداد زیادی از کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور که در خوزستان حضور دارند نیز در مرز بین‌المللی شلمچه از پیکر پاک ۱۶۵ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند.

پیکر پاک این شهدا در روزهای اخیر در مناطق عملیاتی جنوب عراق در استان‌های بصره و العماره توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شد.

این ۱۶۵ شهید تازه تفحص شده در عملیات‌های والفجر۸، کربلای ۴، رمضان، خیبر، بدر، والفجر مقدماتی، والفجر یک، محرم و تک‌های دشمن در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسیدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار