مدیران عامل آبفای اهواز و خوزستان منصوب شدند

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1395 | 15:30 ب.ظ
مدیران عامل آبفای اهواز و خوزستان منصوب شدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیران عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خوزستان و آب و فاضلاب اهواز صبح امروز با حضور معاون شرکت آبفای کشور معارفه و منصوب شدند. به گزارش نخبگان ، در مراسمی که امروز، ۲۲ اسفندماه در اهواز برگزار شد، صادق حقیقی پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خوزستان معرفی شد. امروز با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیران عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خوزستان و آب و فاضلاب اهواز صبح امروز با حضور معاون شرکت آبفای کشور معارفه و منصوب شدند.

به گزارش نخبگان ، در مراسمی که امروز، ۲۲ اسفندماه در اهواز برگزار شد، صادق حقیقی پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خوزستان معرفی شد.

امروز با حضور رضا گیاهی، معاون شرکت آب و فاضلاب کشور، “حقیقی پور” جانشین علی اکبر علیمرادی شد که از سال ۹۲ در سمت مدیرعاملی این شرکت مشغول به فعالیت بود.

همچنین در این مراسم فردوس کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب اهواز منصوب شد؛ غلام رضا براتی از سال ۸۹ سمت مدیرعاملی این شرکت را بر عهده داشت.

فردوس کریمی نیز پیش از این سمت شهردار مسجدسلیمان، کارمند سازمان آب و برق استان و مجری طرح آبرسانی غدیر را عهده دار بوده است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار