مذاکره شرکت آلمانی با استاندار برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اسفند 1395 | 15:20 ب.ظ
مذاکره شرکت آلمانی با استاندار برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با اشاره به حضور هیات سرمایه‌گذاری آلمانی در اهواز گفت: دفتر این شرکت در اهواز در شهرک‌های صنعتی مستقر شده است و ما از آن ها دعوت کردیم تا برای صنایع پایین دستی پتروشیمی، انرژی و همچنین فرودگاه اهواز در استان حضور پیدا کنند. به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در جلسه‌ای که عصر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان با اشاره به حضور هیات سرمایه‌گذاری آلمانی در اهواز گفت: دفتر این شرکت در اهواز در شهرک‌های صنعتی مستقر شده است و ما از آن ها دعوت کردیم تا برای صنایع پایین دستی پتروشیمی، انرژی و همچنین فرودگاه اهواز در استان حضور پیدا کنند.

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در جلسه‌ای که عصر دیروز با حضور هیات آلمانی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت برای طراحی، مشاوره و جذب برای فرودگاه اهواز و همچنین شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی و انرژی وارد استان شده‌ است و در این زمینه با آن‌ها به مذاکره می‌پردازیم.

وی افزود: این شرکت آلمانی با تجربه‌ای ۶۰ ساله کارهای بزرگی در نقاط مختلف دنیا انجام داده و در روسیه حدود ۲ هزار پروژه اجرا کرده است.

شریعتی با اشاره به علاقه این شرکت به ایران و به ویژه استان خوزستان گفت: این هیات ابراز علاقه و اصرار داشتند که کارها و سرمایه‌گذاری خود در ایران را از خوزستان شروع کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ماه ها قبل مشاورین و معاونین استان با نمایندگان این شرکت آلمانی در تماس و مذاکره بودند و امروز شرایط فراهم شد که مذاکره حضوری داشته باشیم و بنا شد تا سایر مسائل در زمینه‌های مختلف پیگیری شود و تفاهم‌نامه‌های لازم منعقد و مطالعاتی انجام گیرد تا در زمینه جذب سرمایه برای پروژه‌ها اقدام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار