محدودیت‌های کرونایی خوزستان در سال ۱۴۰۰ پابرجاست

تاریخ انتشار: جمعه 6 فروردین 1400 | 18:55 ب.ظ
محدودیت‌های کرونایی خوزستان در سال ۱۴۰۰ پابرجاست زمان مطالعه: < 1 دقیقه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ستاد کرونا استان روز شنبه درباره محدودیت‌های کرونایی در خوزستان تصمیم نهایی می‌گیرد. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: استان خوزستان در شرایط نامطلوب کرونایی قرار دارد و چاره ای جز اعمال محدودیت نداریم. وی افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ستاد کرونا استان روز شنبه درباره محدودیت‌های کرونایی در خوزستان تصمیم نهایی می‌گیرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: استان خوزستان در شرایط نامطلوب کرونایی قرار دارد و چاره ای جز اعمال محدودیت نداریم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به شرایط و رنگ بندی کرونایی محدودیت کرونایی اعمال می‌شود و براین اساس کارکنان بخش اداری و خصوصی به شکل یک سوم در شهرهای قرمز و یک دوم در شهرهای نارنجی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تردد خودروهای شخصی نیز همچنان با محدودیت روبرو است و تردد خودروهای شخصی پس از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرهای قرمز همچنان ممنوع است.

وی بیان داشت: ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر قرمز و نارنجی و خروج پلاک های بومی از این شهرها ممنوع است.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان بیان داشت: ستاد کرونا استان روز شنبه برای تعیین و تکلیف نهایی محدودیتها تشکیل جلسه می‌دهد و درباره اعمال محدودیت تصمیم می‌گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار