۴۶۰ میلیارد ریال به طرح جمع آوری آبهای سطحی خرمشهر اختصاص یافت

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اسفند 1399 | 14:34 ب.ظ
۴۶۰ میلیارد ریال به طرح جمع آوری آبهای سطحی خرمشهر اختصاص یافت زمان مطالعه: ۲ دقیقه شهردار خرمشهر با بیان اینکه ستاد بازآفرینی شهری به منظور اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی شهر خرمشهر ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد گفت: مطالعات این طرح انجام شده و امیدواریم در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا منصور علوانی یکشنبه در نشست شورای شهر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شهردار خرمشهر با بیان اینکه ستاد بازآفرینی شهری به منظور اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی شهر خرمشهر ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد گفت: مطالعات این طرح انجام شده و امیدواریم در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا منصور علوانی یکشنبه در نشست شورای شهر خرمشهر اظهار داشت:احداث شبکه آبهای سطحی یکی از دغدغه‌های مردم و مسوولان شهری است که با اجرای آن بخش مهمی از مشکل آب‌های سطحی در مناطق مختلف خرمشهر برطرف می شود.

وی به تشریح اقدامات شهرداری خرمشهر پرداخت و افزود:شهرداری خرمشهر اقدام‌های خوبی در راستای زیباسازی فضای شهری و کاشت نهال انجام داده است و هم اکنون بازسازی پل قدیم خرمشهر به منظور تسهیل در تردد شهروندان در حال انجام است.

بارندگی آذرماه امسال باعث آبگرفتگی برخی مناطق و خیابان های خرمشهر شد و ده ها گروه عملیاتی برای تخلیه روان آب از مناطق بحرانی خرمشهر وارد عمل شدند.

در این بارندگی آبگرفتگی مناطق کوی مولوی، کوی طالقانی، خیابان حافظ، خیام، بلوار کمربندی و منازل مسکن مهر، کوی عباره و منطقه کوت شیخ نسبت به سایر مناطق بیشتر بود و تردد شهروندان را با مشکل روبه‌رو کرد.

نهرهای بزرگی همچون نهر چاسبی، نهر النصر و کوت شیخ که تا پیش از جنگ تحمیلی برای دفع روان آب‌ ناشی از باران از آنها استفاده می‌شد نیاز به بازسازی دارند که با این اقدام مشکل آب گرفتگی خیابان‌ها هنگام بارندگی برطرف می‌شود.

ثبت نام ۱۰۰ نفر از جوانان خرمشهری برای انتخابات شورای شهر 

یکی از اعضای شورای اسلامی خرمشهر نیز در نشست این شورا به ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان خرمشهری برای نامزدی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر اشاره کرد و گفت: این استقبال نشان دهنده این واقعیت است که شورای شهر یک نهاد تاثیرگذار در امور شهری است.

موسی مطورجزیره افزود: برخی افراد که مسئولیت نیز دارند با انتشار مطالبی در فضای مجازی نتیجه انتخابات شورای شهر را پیش‌بینی کرده اند و با این اقدام موجب دلسردی مردم شده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار