احتمال قرمز شدن چند شهرستان خوزستان وجود دارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اسفند 1399 | 11:21 ق.ظ
احتمال قرمز شدن چند شهرستان خوزستان وجود دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرستان‌های استان به خوبی رعایت نمی‌شود گفت:احتمال دارد وضعیت این مناطق به لحاظ کرونا قرمز شود. به گزارش نخبگان و به نقل از  ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت:غیر از شهرستان های  شادگان، هویزه، خرمشهر و دشت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرستان‌های استان به خوبی رعایت نمی‌شود گفت:احتمال دارد وضعیت این مناطق به لحاظ کرونا قرمز شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از  ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت:غیر از شهرستان های  شادگان، هویزه، خرمشهر و دشت آزادگان که از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند ، احتمال تغییر وضعیت برخی از شهرهای دیگر استان به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از نارنجی به قرمز وجود دارد که این موضوع تا ساعاتی دیگر از سوی ستاد ملی کرونا اعلام می شود.

وی افزود: متاسفانه با وجود وضعیت قرمز کرونا در خوزستان، شاهد برگزاری تجمع چند هزار نفری در برخی از شهرهای استان بودیم و شهری(خرمشهر) که دیروز از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شده بود به دلیل برگزاری این اجتماع ممکن است ظرف مدت یک هفته مجددا قرمز  شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که از این تعداد ۴۲۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه و بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در بخش عادی قرار دارند.

وی عنوان کرد: از لحاظ تعداد تخت بیمارستانی دچار محدودیت بوده و با مشکلاتی مواجه هستیم لذا از مردم انتظار داریم با ما همراهی و همکاری داشته باشند تا این وضعیت را کنترل کنیم.

به دنبال محدودیت های اعمال شده و بهبود سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شهرهای شادگان، هویزه، خرمشهر و دشت آزادگان روز شنبه از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

همچنین سه شهرستان حمیدیه، هفتکل و هندیجان نیز که پیش از این در وضعیت نارنجی قرار داشتند در جدیدترین رنگ بندی در وضعیت زرد قرار گرفتند.

اکنون هفت شهرستان اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر ، ماهشهر، کارون و رامهرمز در وضعیت قرمز قرار دارند و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار