۴۲ طرح‌ آبرسانی به روستاهای خوزستان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 اسفند 1399 | 14:53 ب.ظ
۴۲ طرح‌ آبرسانی به روستاهای خوزستان به بهره برداری رسید زمان مطالعه: < 1 دقیقه ۴۲ طرح آبرسانی به روستاهای خوزستان در پویش الف-ب-ایران وزارت نیرو سه شنبه به بهره‌برداری رسید. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:  این طرحها  در پنج شهر که شامل ۱۱ روستا در رامشیر با نام‌های “شاوه‌ها چای عوفی”، ۶ روستا در بخش‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

۴۲ طرح آبرسانی به روستاهای خوزستان در پویش الف-ب-ایران وزارت نیرو سه شنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:  این طرحها  در پنج شهر که شامل ۱۱ روستا در رامشیر با نام‌های “شاوه‌ها چای عوفی”، ۶ روستا در بخش‌های مرکزی و غیزانیه اهواز با نام‌های “حاشیه دز” و “شعیط” و “ملچ” ، ۱۴ روستا در جفیر شهرستان هویزه ، ۹ روستا در بخش های “ام السراجینه” و “کاییدیه” شهر باوی و ۲ روستای حومه غربی رامهرمز اجرا  شده اند.

صادق حقیقی‌پور ادامه داد: در فهرست این روستاها، تعداد ۲۶ روستا با یک هزار و ۷۷۲ خانوار و جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۲۴۱ نفر هستند که فاقد شبکه آبرسانی بوده و با تانکر سیار آبرسانی می‌شدند که اجرای این طرح های آبرسانی به تامین آب شرب مورد نیاز این خانوارهای روستایی منجر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان طول خط انتقال این پروژه ها را ۹۷ کیلومتر عنوان کرد و افزود: طول شبکه توزیع این پروژه ها نیز ۹۸ کیلومتر است و میزان تولید آب آشامیدنی تعیین شده برای این خطوط ۴۰ لیتر در ثانیه تعیین شده است .

حقیقی‌پور با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها  در مجموع ۱۱ هزار نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند، گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها ۳۷۰ میلیارد ریال است که  در سال ۱۳۹۸ از محل صندوق توسعه ملی تامین شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار