درگذشت چهره ماندگار مسجدسلیمان؛ استاد کاووس غولی گله

تاریخ انتشار: شنبه 9 اسفند 1399 | 14:36 ب.ظ
درگذشت چهره ماندگار مسجدسلیمان؛ استاد کاووس غولی گله زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ کاووس غولی گله شاعر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان که ۵۰ سال از عمر پر عزت خود را به امر تدریس ادبیات مشغول بود ، صبح امروز شنبه ۹ اسفند۱۳۹۹ و در سن ۶۵ سالگی بر اثر سکته مغزی در گذشت. ایشان در سال ۱۳۹۷ به عنوان چهره ماندگار فرهنگ و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ کاووس غولی گله شاعر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان که ۵۰ سال از عمر پر عزت خود را به امر تدریس ادبیات مشغول بود ، صبح امروز شنبه ۹ اسفند۱۳۹۹ و در سن ۶۵ سالگی بر اثر سکته مغزی در گذشت.

ایشان در سال ۱۳۹۷ به عنوان چهره ماندگار فرهنگ و هنر مسجدسلیمان معرفی شد.

 

تصویری از مرحوم کاووس غولی گله

 

به گزارش خبرنگار نخبگان: زنده‌یاد غولی گله نزدیک پنجاه سال به تعلیم و تربیت چندین نسل همت گماشت. تدریس را از سطح آموزگاری در روستاهای مسجدسلیمان آغاز کرد. بعد ضمن خدمت در آموزش و پرورش به تحصیلات خود ادامه داد و پس از اخذ مدرک کارشناسی خدمات خود را در سمت دبیر زبان و ادبیات فارسی و بعد آموزگار مدرسه رازی و دبیرستان سینا در شهر مسجدسلیمان ادامه داد.

به گفته خبرنگار نخبگان، مرحوم غولی گله پس از چند سال خدمت در این سمت‌ها به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ادبیات پرداخت و سرانجام جز نخستین کسانی بود که عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان شد و با تدریس در آن جا به تربیت دانشجویان در مقاطع مختلف ادامه داد تا بازنشسته شد

استاد کاووس غولی گله در سال های آخر عمر پر عزت خود دست از مطالعه برنداشت و تمامی مجلات ادبی را به صورت اشتراک و به روز مطالعه می نمود.

                   تصویری از مرحوم کاووس غولی گله

 

این گزارش می‌افزاید: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر استاد غولی گله  صبح روز دو شنبه و در زادگاهش مسجدسلیمان در قبرستان چهاربیشه برگزار می گردد

در پی درگذشت این استاد زبان و ادبیات فارسی، مجموعه رسانه های نخبگان در پیامی این ضایعه را به خانواده وی و جامعه ادبی ایران  تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

خبر درگذشت استاد کاووس غولی گله، استاد بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان مایه تألم خاطر جامعه ادبی شد. این بار کاروان مرگ یکی دیگر از فرزندان شایسته مسجدسلیمان را که از استادان بنام زبان و ادب فارسی بود با خود برد و شاگردان و دوستداران وی را از فیض حضور این استاد برجسته و پرتلاش محروم کرد.

مجموعه رسانه های نخبگان درگذشت این استاد فرهیخته را  به جامعه ادبی و فرهنگی ایران تسلیت عرض می‌کند و برای ایشان علو درجات در بارگاه خداوند کریم خواهان است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار