نه کمالوند ، نه درخشان ، نه مکوندی ؛ داریوش یزدی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

تاریخ انتشار: شنبه 2 اسفند 1399 | 21:34 ب.ظ
نه کمالوند ، نه درخشان ، نه مکوندی ؛ داریوش یزدی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد زمان مطالعه: ۱ دقیقه به گفته منابع نزدیک به باشگاه نفت مسجدسلیمان داریوش یزدی بعنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شده است. به گزارش پایگاه خبری اعتدال نخبگان ، پس از استعفای مجتبی حسینی ، گزینه های زیادی برای هدایت نفت مسجدسلیمان مطرح شد و در حالیکه خبر توافق با فراز کمالوند در تمامی رسانه ها منتشر شد این […]
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گفته منابع نزدیک به باشگاه نفت مسجدسلیمان داریوش یزدی بعنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتدال نخبگان ، پس از استعفای مجتبی حسینی ، گزینه های زیادی برای هدایت نفت مسجدسلیمان مطرح شد و در حالیکه خبر توافق با فراز کمالوند در تمامی رسانه ها منتشر شد این انتقال صورت نگرفت و ناگهان خبر رسید حمید درخشان بعنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب شده است.
خبر توافق با درخشان اما با واکنش‌های اعتراضی هواداران نفت مواجه شد و آنها نسبت به انتخاب مربی که در طول سالیان اخیر در هیچ تیمی مربیگری نکرده ، معترض بودند.
این اعتراضات نتیجه داد و با منتفی شدن حضور درخشان ، استفاده از مربیان بومی مطرح شد و خبر رسید بهروز مکوندی برای هدایت نفتی ها با سران باشگاه به توافق رسیده است.
چند ساعت بعد و در حالیکه انتظار میرفت قرارداد مکوندی مکتوب شود ، صحبت از عدم توافق وی با مسئولان نفت مطرح شد و مکوندی هم به جمع دو مربی قبلی پیوست که فقط چند ساعت آنهم در حد حرف بعنوان سرمربی نفت مطرح بودند.
حالا اما منابع نزدیک به باشگاه نفت مسجدسلیمان از توافق قطعی داریوش یزدی یکی دیگر از پیشکسوتان فوتبال خوزستان و مسجدسلیمان با مدیران نفت خبر می‌دهند.
توافقی که گفته می‌شود مدت اعتبار آن تا پایان نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر خواهد بود.
داریوش یزدی که سابقه سرمربیگری در تیمهای استقلال خوزستان ، نفت گچساران ، ملی حفاری اهواز ، نفت مسجدسلیمان، شاهین اهواز و چند تیم دیگر را در کارنامه دارد ، بعنوان مدافع در تیم استقلال تهران هم بازی کرده است.
یزدی ۵۰ ساله که در خانواده ای کاملا فوتبالی پرورش یافته، دارای مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی است و بعنوان مُدرس رسمی فوتبال پایه فیفا و مدرس فدراسیون فوتبال ایران هم فعالیت می‌کند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار