زلزله سی سخت و مردم گرفتار ؛ نوشتاری از دکتر اسماعیل جلیلی

تاریخ انتشار: شنبه 2 اسفند 1399 | 17:44 ب.ظ
زلزله سی سخت و مردم گرفتار ؛ نوشتاری از دکتر اسماعیل جلیلی زمان مطالعه: < 1 دقیقه در ۲۹ بهمن و روز های ماه  پایانی سال دوباره شاهد حادثه ای ( زلزله)  غیرمترقبه و سخت هستیم که باعث غافلگیری مردم و مدیران  شد. وقوع این زلزله خسارات زیادی بر جای گذاشته، و  اخبار  نگران کننده ای  از وضعیت مردم که با برف و باران شدید شرایط سخت تری را میگذرانند منتشر می […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در ۲۹ بهمن و روز های ماه  پایانی سال دوباره شاهد حادثه ای ( زلزله)  غیرمترقبه و سخت هستیم که باعث غافلگیری مردم و مدیران  شد.

وقوع این زلزله خسارات زیادی بر جای گذاشته، و  اخبار  نگران کننده ای  از وضعیت مردم که با برف و باران شدید شرایط سخت تری را میگذرانند منتشر می شود. که ضرورت کمک رسانی  دستگاه های متولی وهمیاری مردم عزیز را بیش از پیش نمایان میکند. ضمن همدردی با مردم عزیز و مهربان منطقه از مسئولان کشوری ،سازمانهای امدادی و نهادهای حمایتی و مرتبط  و عموم هموطنان انتظار اقدام موثر و بموقع دارم.  تا به هرشکلی که امکان پذیر هست با هماهنگی مسئولین و معتمدین منطقه  به یاری  مردم آسیب دیده بشتابند.

از متولیان استانی مدیریت بحران  و مسئولان ملی ذیربط نیز  میخواهم در این شرایط سخت  مردم سخت کوش و مهربان سی سخت را تنها  نگذارند. و از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند. و نسبت به برآورد جامع خسارتهای وارده به مردم اقدام و برای جبران آن تسریع نمایند.

اسماعیل جلیلی

۳۰ بهمن ۱۳۹۹

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار