معاون سیاسی استانداری خوزستان:

کنترل سیل ۹۸ خوزستان با مدیریت استاندار محقق شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 بهمن 1399 | 14:25 ب.ظ
کنترل سیل ۹۸ خوزستان با مدیریت استاندار محقق شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به سیل سال ۹۸ خوزستان، گفت: در آن ایام حجم آب به میزان زیادی بیش از حداکثر ظرفیت سد وارد می‌شد و این صبر و بردباری و متانت دکتر شریعتی (استاندار سابق خوزستان) در مدیریت شرایط بود که وضعیت کنترل شود و اگر هر مسوول […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به سیل سال ۹۸ خوزستان، گفت: در آن ایام حجم آب به میزان زیادی بیش از حداکثر ظرفیت سد وارد می‌شد و این صبر و بردباری و متانت دکتر شریعتی (استاندار سابق خوزستان) در مدیریت شرایط بود که وضعیت کنترل شود و اگر هر مسوول دیگری در آن شرایط قرار می‌گرفت، قافیه را می‌باخت.

علی‌حسین حسین‌زاده در آئین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز پنجشنبه، ۳۰ بهمن در محل تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه اظهار کرد: به خاطر دارم در جلسه ای که در سال‌های گذشته در قالب مسوولان دانشگاهی محضر مقام معظم رهبری رسیدیم، ایشان به ما گفتند امیدوارم این مسوولیت های اجرایی توشه ای برای آخرت شما باشد.

به گزارش خبرنگار نخبگان، وی افزود: لازم است دو ویژگی دکتر شریعتی در دوران مسئولیت مدیریت استان را ذکر کنم؛ یکی صبر و متانت و بردباری ایشان در کارها بود که نعمت بزرگی به شمار می‌رود و دیگری سختکوشی در کارها و امور بود که از این دو ویژگی مصادیقی را بازگو می‌کنم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: در برهه ای از ایام اربعین به خاطر دارم با توجه به اینکه مرز چذابه در ابتدای برگزاری مراسم فاقد زیرساخت هایی نظیر آب، برق و جاده بود استاندار روزانه سه بار به مرز چذابه رفت و آمد داشت که بار سوم که نیمه شب بود از ایشان پرسیدم که دلیل این حجم از رفت و آمدها چیست که پاسخ دادند که این نظارت و حضور با این هدف است که مبادا زائری بی سرپناه و بدون امکانات لازم در راه مانده باشد. گرچه بسیاری از حمایت‌هایی که در اربعین داشتیم، در بخش مشارکت مردمی بود.

حسین‌زاده ادامه داد: در جریان سیل خوزستان در فروردین ۹۸ همگان ظواهر سختکوشی و انسجام ملت را در آن شرایط دیدند و لمس کردند. اما این بحران بزرگ مسائلی داشت که شاید خیلی عیان نبود. من شاهد حجم آبی که از پشت سدها  منتقل می‌شد، بودم. به طور مثال به گفته کارشناسان امر، سد کرخه حداکثر ۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون متر مکعب ظرفیت دارد و بیش از این حجم در صورتی که دریچه ها را باز نکنیم، خطرناک است و احتمال شکستگی سد وجود دارد.

وی افزود: در آن ایام حجم آب به میزان زیادی بیش از حداکثر ظرفیت سد وارد می‌شد و این صبر و بردباری و متانت دکتر شریعتی در مدیریت شرایط بود که وضعیت کنترل شود و اگر هر مسوول دیگری در آن شرایط قرار می‌گرفت، قافیه را می‌باخت.

حسین‌زاده در پایان گفت: در این مدتی که این برادر عزیز مسوولیت داشتند از زحمات و تلاش‌های بی وقفه و شبانه‌روزی ایشان تشکر می‌کنم و برای جناب آقای سلیمانی که به اعتقاد من فرزندی از خوزستان هستند، آرزوی موفقت دارم و امیدوارم با تلاش مضاعف و همکاری مدیران در این مسوولیت موفق باشند و در مدت باقی‌مانده از دولت، آلام و رنج‌های مردم استان را کاهش دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار