پایان مرحله نخست واکسیناسیون کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 بهمن 1399 | 16:00 ب.ظ
پایان مرحله نخست واکسیناسیون کرونا در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مرحله دوم واکسیناسیون در خوزستان ، هفته آینده با ۴ هزار دوز انجام خواهد شد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اولویت تزریق واکسن با کادر درمانی است و تا کنون پرسنل ۷ بیمارستان در خوزستان این واکسن را دریافت کردند. به گزارش نخبگان، رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: مرحله نخست واکسیناسیون کووید – […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مرحله دوم واکسیناسیون در خوزستان ، هفته آینده با ۴ هزار دوز انجام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اولویت تزریق واکسن با کادر درمانی است و تا کنون پرسنل ۷ بیمارستان در خوزستان این واکسن را دریافت کردند.

به گزارش نخبگان، رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: مرحله نخست واکسیناسیون کووید – ۱۹ در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ۲۷۷ نفر از پرسنل بخش‌های ICU بیمارستان‌های هدف انجام و به اتمام رسیده است.

علوی افزود: مرحله دوم واکسیناسیون، هفته آینده با ۴ هزار دوز انجام خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مشکل فعلی برای گسترش ایمن‌سازی با واکسن اسپوتنیک، نبود فریزر منفی ۲۰ درجه در برخی از شهرستان‌ها است

 سیدمحمد علوی هم چنین اظهار داشت: تزریق واکسن همزمان با سراسر کشور در خوزستان آغاز شده است و اولویت دریافت مطابق دستور وزارت بهداشت با پرسنل بخش مراقبت‌های ویژه است.

وی با اشاره به تزریق ۲۴۷ دوز واکسن در نوبت اول افزود: این تعداد واکسن به پرسنل بیمارستان‌های رازی، سینا، امیرالمومنین، گلستان اهواز و مادر رامهرمز، نظام مافی شوش و بعثت ماهشهر تزریق شده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد پیک جدید کرونا در استان و کشور هستیم که این موج سنگین تر از موج‌های قبلی است.

وی گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم کاهش یافته و این دوباره موج جدیدی از کرونا را سبب شده و این کار کادر درمانی را سخت می‌کند.

علوی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: تا زمانی که ویروس کرونا در کشور وجود دارد باید همچنان مردم از ماسک استفاده کرده و از حضور در تجمع خودداری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار