در دیدار استاندار خوزستان با معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛

بررسی مشکلات و مسائل استان در حوزه های زیرساختی و آخرین روند اجرایی پروژه های کلان

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 بهمن 1399 | 20:42 ب.ظ
بررسی مشکلات و مسائل استان در حوزه های زیرساختی و آخرین روند اجرایی پروژه های کلان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد؛ در این دیدار مشکلات و مسائل استان در حوزه های زیرساختی و آخرین روند اجرایی پروژه های کلان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ،روز دوشنبه ۲۷ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد؛ در این دیدار مشکلات و مسائل استان در حوزه های زیرساختی و آخرین روند اجرایی پروژه های کلان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ،روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار مسائل عمده استان در حوزه های عمرانی و زیرساختی همچون پروژه های آب و فاضلاب، جمع آوری آبهای سطحی، آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و … مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست استاندار خوزستان ضمن طرح موضوع تخصیص بخشی از درآمد صادرات نفت به خوزستان در بودجه ۱۴۰۰ کشور جهت رفع مشکلات زیرساختی و توسعه استان خواستار توجه ویژه دولت به استان خوزستان شد.

معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست با اشاره به اقدامات دولت در خوزستان ،یادآور شد: خوزستان به دلیل انباشت مشکلات مختلف در دهه های گذشته و تغییرات اقلیمی دچار انواع ابربحران ها بوده که کاهش این مشکلات نیاز به عزم ملی و مشارکت همه قوای کشور و نظام دارد.

جهانگیری در پایان این نشست برای پیگیری مشکلات استان و پیشبرد پروژه های ملی در این استان قول مساعد و پیگیری داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار