با تمام تلاش و توان خود پذيراي مهمانان نوروزي هستيم

استاندارخوزستان:تلاش برای تامین اعتبار پروژه های راه بین استانی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 اسفند 1395 | 16:05 ب.ظ
استاندارخوزستان:تلاش برای تامین اعتبار پروژه های راه بین استانی زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: من قول می دهم و در کنار اداره کل راه و شهرسازی تلاش خواهم کرد تا اعتبارات پروژه های بین استانی تامین شود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، غلامرضا شریعتی امروز، ۱۹ اسفندماه در حاشیه افتتاح و کلنگزنی چهار پروژه راه بین استانی اظهار کرد: این پروژه ها […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: من قول می دهم و در کنار اداره کل راه و شهرسازی تلاش خواهم کرد تا اعتبارات پروژه های بین استانی تامین شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، غلامرضا شریعتی امروز، ۱۹ اسفندماه در حاشیه افتتاح و کلنگزنی چهار پروژه راه بین استانی اظهار کرد: این پروژه ها که امروز افتتاح و کلنگ زنی شدند از مطالبات مردمی بوده اند که امروز محقق شده است و به اجرای آن ها ادامه می دهیم.
وی با بیان اینکه این پروژه ها در مسیر استان های خوزستان- بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد هستند، افزود: از پیمانکار پروژه ۸ کیلومتری چهارخطه محور امیدیه به دیلم قول گرفته ام که به جای یک و سال نیم این پروژه را در مدت یکسال اجرا کند.
شریعتی ابراز امیدواری کرد با اتمام این پروژه ها ارتباطات تجاری و مبادلات بین سه استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گسترش می یابد و سفرهای گردشگری نیز در این مسیرها به ویژه در ایام نوروز افزایش پیدا می کند.
وی بیان کرد: امیدوارم مهمانان نوروزی در آرامش و ایمنی تردد کنند و از تلاش نیروهای راه و شهرسازی که در ایام نوروز و تعطیلات در جاده ها به مردم خدمت رسانی می کنند قدردانی می کنم.

شریعتی بیان کرد: امیدوارم با کاهش سوانح در سفرهای نوروزی خستگی از تن همه بیرون برود و دعوت می کنم از مهمانان نوروزی استان های همجوار با توجه به بهبود جاده های استان و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده های استان، به خوزستان سفر کنند و از طبیعت، مناطق تفریحی، گردشگری و زیارتی بازدید کنند.

استاندار خوزستان در پایان اظهار کرد: ما با تمام تلاش و توان خود پذیرای مهمانان نوروزی هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار