قیمت پایه و معامله‌شده "تختال" ۱۲۵میلیون و ۶۶۰هزار ریال رسید؛

الاکلنگ نرخ شمش فولاد خوزستان با افت سنگین عرضه‌ها

تاریخ انتشار: شنبه 18 بهمن 1399 | 20:26 ب.ظ
الاکلنگ نرخ شمش فولاد خوزستان با افت سنگین عرضه‌ها زمان مطالعه: < 1 دقیقه ارزش معاملات هفته گذشته شرکت به ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال رسید. به گزارش نخبگان و به نقل از بورس نیوز ، شرکت فولاد خوزستان در جریان معاملات هفته قبل معاملات ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی را ثبت کرد. این ارزش نسبت به هفته قبل افزایش بیش از ۵۵ درصدی را نشان می […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ارزش معاملات هفته گذشته شرکت به ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از بورس نیوز ، شرکت فولاد خوزستان در جریان معاملات هفته قبل معاملات ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی را ثبت کرد.
این ارزش نسبت به هفته قبل افزایش بیش از ۵۵ درصدی را نشان می دهد.

آمار فروش محصولات اصلی فولاد خوزستان 
بااین حال، ارزش معاملات این شرکت با توجه به کاهش محسوس حجم عرضه های آن نسبت به میانگین معاملات هفتگی شرکت در حد پایینی قرار دارد.
در این هفته شاهد عرضه تنها ۲۰.۰۰۰ تن شمش فولاد شرکت بودیم. این عرضه با تقاضای ۲۶.۵۰۰ تنی مواجه شد و قیمت میانگین هر تن از آن به ۱۰۶ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال رسید.
این نرخ نسبت به معاملات هفته اول بهمن ماه در حدود ۴.۵ درصد افزایش را نشان می دهد. ارزش معاملات این محصول نیز در هفته سپری شده به ۲ هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال رسید.

فروش هفتگی “فخوز” در بورس کالا 
همچنین در هفته قبل شاهد عرضه ۲۲.۰۰۰ تن تختال شرکت بودیم که با تقاضا و معاملات ۱۷.۰۰۰ تنی مواجه شد.
قیمت پایه و معامله شده این محصول نیز ۱۲۵ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال رسید که نسبت به هفته قبل از آن تغییری را نشان نمی دهد و ارزش معاملات این محصول نیز به ۲ هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار