۷۲۴ پروژه دستاورد درخشان دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 بهمن 1399 | 14:36 ب.ظ
۷۲۴ پروژه دستاورد درخشان دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان گفت: در ایام دهه فجر امسال تعداد ۷۲۴ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در استان خوزستان افتتاح و بهره‌برداری می رسد.  به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در گفت‌وگویی جمع اعتبار اختصاص یافته برای بهره‌برداری و تکمیل این پروژه ها ۳۹ هزار و ۹۴۷ میلیارد […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان گفت: در ایام دهه فجر امسال تعداد ۷۲۴ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در استان خوزستان افتتاح و بهره‌برداری می رسد. 

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در گفت‌وگویی جمع اعتبار اختصاص یافته برای بهره‌برداری و تکمیل این پروژه ها ۳۹ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:  از این میزان ۱۰ هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ویژه ۲۷۸ پروژه عمرانی در استان خوزستان هزینه شد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با اشاره به اینکه مبلغ یک هزار و ۲۳۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی ویژه ۱۳۹ پروژه در استان هزینه شده است افزود: علاوه بر این نیز مبلغ ۲۷ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال از دیگر منابع اعتباری برای و ایجاد و بهره‌برداری ۳۰۷ پروژه استان خوزستان هزینه شد.

شریعتی با بیان اینکه در هدفگذاری‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی دولت به مناطق محروم، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای صورت گرفت بیان‌داشت: به‌همین منظور در ایام الله دهه فجر امسال تعداد ۳۴۸ پروژه در حوزه روستایی استان به بهره‌برداری می رسند و  ۳۷۶ پروژه دیگر در حوزه شهری استان افتتاح می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان خاطرنشان‌کرد:  بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اشتغالزایی بالغ بر  ۱۳ هزار و ۳۶۵ نفر را درپی دارد.

استاندار خوزستان همچنین در خصوص پروژه‌های شاخص استان که در این ایام قرار است به بهره‌برداری برسند گفت: به لحاظ ضرورت توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان خوزستان، بخش مهمی از رویکرد پروژه‌های احداث شده در استان خوزستان مربوط به امکانات، تجهیزات و فضاهای بیمارستانی است.

وی یادآور شد: بیمارستان الوار گرمسیری، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی باغملک، ایجاد بلوک‌های B و C بیمارستان ولی عصر بهبهان و بخش‌های بستری بیمارستان بستان از جمله این پروژه‌ها هستند.

شریعتی همچنین به سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای راه‌اندازی طرح پرورش ماهی خاویاری در شهرستان اندیمشک اشاره‌کرد و ادامه‌داد: علاوه بر این نیز  ترمیم و بهسازی سیل بندهای رودخانه دز را می‌توان از دیگر پروژه‌های شاخص استان خوزستان دانست.

استاندار خوزستان یادآورشد: اصلاح و بهینه سازی معابر، شبکه روشنایی، راه‌های روستایی نیز با جدیت در سال جاری مورد توجه قرار گرفت و منجر به پروژه‌های متعدد قابل افتتاح در دهه فجر امسال شد.

استاندار خوزستان بیان داشت: در بین پروژه‌های عمرانی امسال نیز احداث پست‌های برق در شهرهای مختلف استان بخش قابل توجهی را در افتتاحیه‌های امسال به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح‌کرد: در این ایام فاز یک آزمایشگاه دانشکده علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز و مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه کشاورزی خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار خوزستان یادآورشد: توسعه شبکه تلفن همراه در سطح استان، احداث و ایجاد فضاهای آموزشی و سالن‌های متعدد ورزشی در شهر و روستاهای مختلف، بخش دیگری از پروژه‌های سال جاری را شامل می‌شوند.

بر اساس این گزارش، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و جهاد کشاورزی استان خوزستان به ترتیب دستگاه‌های اجرایی هستند که بیشترین تعداد پروژه‌های عمرانی امسال را در دهه فجر به بهره‌برداری می رسانند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار