عضو سابق شورای شهر از کشور گریخت

‌فساد در منطقه آزاد اروند دامن شورای شهر خرمشهر را هم گرفت‌‌

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 بهمن 1399 | 23:42 ب.ظ
‌فساد در منطقه آزاد اروند دامن شورای شهر خرمشهر را هم گرفت‌‌ زمان مطالعه: ۲ دقیقه رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: فرار عضو سابق شورای شهر خرمشهر ارتباطی به شورای شهر ندارد و به دلیل فساد مرتبط با منطقه آزاد اروند متواری شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم موسی مطورجزیره در گفت‌وگویی در پاسخ به شایعات فرار عضو سابق شورای شهر خرمشهر اظهار داشت: متواری شدن این […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: فرار عضو سابق شورای شهر خرمشهر ارتباطی به شورای شهر ندارد و به دلیل فساد مرتبط با منطقه آزاد اروند متواری شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم موسی مطورجزیره در گفت‌وگویی در پاسخ به شایعات فرار عضو سابق شورای شهر خرمشهر اظهار داشت: متواری شدن این عضو سابق شورای شهر ارتباطی با مسائل شورا ندارد و یک مسئله شخصی است که از بازداشت موقت مدیر عامل منطقه آزاد اروند تاثیر می پذیرد.

وی افزود: امیر سامری علاوه بر عضویت در شورای شهر خرمشهر مدیرعامل باشگاه دسته اولی کارون خرمشهر نیز هست.

مطوری درباره ماجرای فروش باشگاه دسته اول کارون خرمشهر و متواری شدن عضو سابق شورای شهر گفت: اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند همزمان از تیم صنعت نفت آبادان لیگ برتر کشوری و باشگاه دسته اول کارون خرمشهر حمایت می‌کرد پس از فروش این تیم با قیمت ۶ میلیارد تومان سهم منطقه آزاد که ۵۱ درصد بود و سهم باشگاه کارون ۴۹ درصد بود سهم منطقه آزاد اروند در این معامله پرداخت نشد.

رئیس شورای شهر به فروش باشگاه کارون خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت:  مدیر عامل منطقه آزاد اروند به همین دلیل از سوی قوه قضاییه و به دلیل عدم حضور در معامله و سهل انگاری در مسائل مدیریت محوله منطقه آزاد اروند بازداشت موقت شد و پس از آن سامری عضو سابق شورای شهر متواری شد و روایات مختلفی از جمله فرار به خارج از کشور،تهران یا در خرمشهر است نقل محافل است.

این مقام مسئول از عزل شورای شهر متواری خبر داد و گفت: این عضو شورای شهر پس از اتفاقات اخیر بعد از ۳ جلسه غیبت در جلسات شورای شهر خرمشهر بدون اخذ مرخصی یا اطلاع قبلی به دلیل غیبت‌های مکرر غیر موجهه بنا به دستور فرماندار عزل و عضو علی البدل جایگزین وی شد.

مطوری در پایان از پرداخت سهم ۵۱ درصدی منطقه آزاد توسط یک پیمانکار ناشناس خبر داد: گویا در تاریخ ۱۵ دی ماه یعنی سه هفته پیش مبلغ سهم منطقه آزاد در فروش باشگاه کارون توسط یک پیمانکار ناشناس به طور کامل پرداخت شد و زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار