لبریز شدن ۵۹ درصد مخازن سدهای خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 بهمن 1399 | 20:51 ب.ظ
لبریز شدن ۵۹ درصد مخازن سدهای خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ ۵۹درصد مخازن سدهای خوزستان تا اوایل بهمن ماه امسال پر از آب شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: آب موجود در مخازن مجموع ۱۰ سد استان خوزستان از پر شدن ۵۹ درصد ظرفیت این سدها […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ ۵۹درصد مخازن سدهای خوزستان تا اوایل بهمن ماه امسال پر از آب شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: آب موجود در مخازن مجموع ۱۰ سد استان خوزستان از پر شدن ۵۹ درصد ظرفیت این سدها حکایت دارد.
فراز رابعی افزود: ذخایر آب پشت سدهای استان تا چهارم بهمن ماه جاری ۱۴ میلیارد و ۳۹۶ میلیون مترمکعب ثبت شده است که افزایش یک درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.
بر اساس این گزارش تا چهارم بهمن ماه امسال میزان ذخایر آب در مخزن سد‌های کشور به ۲۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون مترمکعب و مجموع ظرفیت مخازن سد‌ها ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب بوده که نشان دهنده ۵۳ درصد پرشدگی مخازن است.
بر این اساس، به تبع روند طبیعی بارش‌ها، حجم ورودی آب از ابتدای سال آبی ۰۰-۹۹ تاکنون برابر با ۱۰ میلیارد و ۶۱۰ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال آبی قبل از آن (۱۱ میلیارد و ۷۸۰ میلیون مترمکعب)، بیانگر کاهش ۱۰ درصدی ورودی آب به مخازن سد‌های کشور است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار