برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری به صورت منطقه‌ای پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 بهمن 1399 | 16:05 ب.ظ
برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری به صورت منطقه‌ای پیگیری می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پیگیری و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری به صورت منطقه‌ای خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند در نخستین گردهمایی ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه هفت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پیگیری و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری به صورت منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند در نخستین گردهمایی ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه هفت کشور که به میزبانی استان خوزستان در سدکرخه برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان دارای ویژگی‌های خاصی است که می‌توان با استفاده بهینه از این ویژگی‌ها اجرای برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر را بیش از پیش گسترش داد.

وی ضمن اظهار خرسندی از برگزاری نخستین گردهمایی ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه هفت کشور، افزود: تداوم همدلی و هم‌اندیشی فعالان حوزه فرهنگ و هنر می تواند نتایج بسیار خوب و اثرگذاری را داشته باشد.

جوروند با بیان اینکه تقویت ارتباط فعالان حوزه فرهنگ و هنر دستاوردهای خوبی را برای همه به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: در این جلسه سلسله مطالب خوبی مصوبه شده که امیدواریم با پیگیری های مستمر عملیاتی شوند.

وی با اشاره به ضرورت ادامه ارتباط مدیران ادارات ارشاد منطقه هفت در راستای دستیابی به نتایج مطلوب خاطر نشان کرد: رویکرد ما تقویت برنامه‌ها و برنامه ریزی مناسب برای بهبود روند فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: در این راستا می توانیم برنامه های فرهنگی هنری را در حوزه های مختلف از جمله جشنواره های متنوع را به صورت منطقه ای برگزار کنیم که در این صورت اثرگذاری بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی ضمن تشکر از حضور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست، ادامه داد: همه مصوباتی که در گذشته و در مناطق مختلف تصویب شده با پیگیری وی که از مدیران آگاه هستند به نتیجه رسیده و مدیران مناطق مدیون تلاش و پیگیری های مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای مصوبات هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار