امام جمعه اهواز:

نگاه مسئولان به غرب نخبگان را ناامید می‌کند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 بهمن 1399 | 15:25 ب.ظ
نگاه مسئولان به غرب نخبگان را ناامید می‌کند زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: جوانان نخبه ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی حرف برای گفتن دارند اما وقتی نگاه مسئولان به اروپا و غرب باشد نخبگان ناامید می‌شوند. به گزارش خبرنگار نخبگان حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در مراسم اختتامیه نخستین رویداد ملی فناورانه صنعت قطعه‌سازی خودرو که در محل تالار مهر اهواز برگزار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: جوانان نخبه ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی حرف برای گفتن دارند اما وقتی نگاه مسئولان به اروپا و غرب باشد نخبگان ناامید می‌شوند.

به گزارش خبرنگار نخبگان حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در مراسم اختتامیه نخستین رویداد ملی فناورانه صنعت قطعه‌سازی خودرو که در محل تالار مهر اهواز برگزار شد با بیان این که قبل از انقلاب هویت را از جوانان ما گرفته بودند اظهار داشت: قبل از انقلاب به شکلی تحقیرآمیز، حس توانمندی و خودباوری از جوانان ما گرفته ‌شده و به آن‌ها القاء می‌شد که توانایی ساخت آفتابه را نیز ندارند.

وی افزود: اکنون نیز در کشور شاهد سخنان افرادی از یک جریان خاص هستیم که همه مصیبت‌ها از آن‌ها است و معتقدند ایرانی فقط می‌تواند آبگوشت بزباش درست کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در روزهای گذشته فردی گفته بود از آن ‌جهت که ایرانی هستم، دوست دارم ترامپ رأی بیاورد چون ترامپ با فشار تحریم به ایران می‌تواند تغییر ایجاد کند.

موسوی‌فرد تأکید کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون همواره یک عده به دنبال قرار دادن خود در رأس امور اجرایی هستند تا در کشور ناامیدی ایجاد کنند.

وی با اشاره به توانمندی‌های جوانان نخبه ایرانی گفت: جوانان نخبه ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی حرف برای گفتن دارند اما وقتی نگاه مسئولان به اروپا و غرب است نخبگان ناامید می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان از مشکلات به وجود آمده برای کارآفرینان ابراز نارضایتی کرد و افزود: چرا یک جوان برای تولید محصول فناورانه باید مصیبت‌های بسیاری را تحمل کند.

موسوی‌فرد ادامه داد: به همین سبب است که ما نیازمند روی کار آمدن یک مسئول جهادی و انقلابی در رأس مدیریت اجرایی کشور هستیم.

وی تصریح کرد: اصل نظام به دنبال حمایت از کارهای فناورانه است و با همه توان افرادی را که در حوزه دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم تا بتوانند با تسهیلات بسیار مناسبی در استان خوزستان مستقر شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار