روحانی درگذشت پدر شهیدان بوغنیمه شهرستان هویزه را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 اسفند 1395 | 20:35 ب.ظ
روحانی درگذشت پدر شهیدان بوغنیمه شهرستان هویزه را تسلیت گفت زمان مطالعه: ۲ دقیقه حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ؛ با تسلیت درگذشت پدر شهیدان بزرگوار ‘هشال، شیال و رفیع بوغنیمه’ برای این پدر شهید علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد. به گزارش نخبگان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ؛ با تسلیت درگذشت پدر شهیدان بزرگوار ‘هشال، شیال و رفیع بوغنیمه’ برای این پدر شهید علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

به گزارش نخبگان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم حاج بستان بوغنیمه پدر شهیدان بزرگوار ‘هشال، شیال و رفیع بوغنیمه’ موجب تاثر و تالم خاطر شد.
این پدر صبور و فداکار در سایه ایمان و اعتقاد راسخ به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، در روزهای آغازین جنگ تحمیلی، سه فرزند رشید خود را همزمان تقدیم میهن اسلامی کرد که یاد و نامشان برای همیشه در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس ماندگار خواهد بود.
اینجانب این مصیبت را تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
                                                                            حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران

 

پیکر پاک پدر شهیدان شَیّال، هشال و رُفیع بوغنیمه از شهدای دوران دفاع مقدس جمعه سیزدهم اسفندماه ۹۵با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در هویزه تشییع شد.
پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر پاک پدر شهیدان شَیّال، هشال و رُفیع بوغنیمه با حضور کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور به یادمان شهدای هویزه منتقل شد و مورد استقبال قرار گرفت.
پیکر مرحوم حاج بستان بوغنیمه پدر شهیدان شَیّال، هشال و رُفیع بوغنیمه که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت بنا به وصیتش و موافقت هیئت امنای زیارتگاه در یادمان شهدای مظلوم کرخه نور در روبه‌روی یادمان شهدای هویزه در کنار مزار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار