پیگیری جدی دستگاه قضا برای تامین کالاهای اساسی در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 دی 1399 | 19:14 ب.ظ
پیگیری جدی دستگاه قضا برای تامین کالاهای اساسی در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ دادگستری خوزستان با جدیت پیگیر رفع موانع و مشکلات تامین و توزیع مایحتاج مردم و کالاهای اساسی است. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیمای خوزستان ، رئیس کل دادگستری استان خوزستان  امروز در جلسه بررسی وضعیت بازار از نظر مایحتاج ضروری گفت: دستگاه قضایی استان با جدیت و مستمر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ دادگستری خوزستان با جدیت پیگیر رفع موانع و مشکلات تامین و توزیع مایحتاج مردم و کالاهای اساسی است.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیمای خوزستان ، رئیس کل دادگستری استان خوزستان  امروز در جلسه بررسی وضعیت بازار از نظر مایحتاج ضروری گفت: دستگاه قضایی استان با جدیت و مستمر پیگیر رفع و حل مشکلات و موانع تامین و توزیع مایحتاج مردم می‌باشد و همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی در رفع این مشکلات خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی با اشاره به رسیدگی به پرونده اصناف متخلف در زمینه توزیع کالا و مواد غذایی در استان افزود :  با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم متاسفانه اخیراً در تامین و توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم اختلالی بوجود آمده و به قشر متوسط و ضعیف مردم فشار آورده است.

وی گفت : دستگاه قضایی خوزستان جهت تحقق حقوق عامه با جدیت و مستمر پیگیر رفع و حل مشکلات و موانع تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم است و باید تدابیر و راهکار‌های مناسبی برای رفع موانع تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم در اسرع وقت صورت بگیرد و دستگاه‌ها وظیفه دارند در این زمینه همکار‌های لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از ظرفیت دادگستری استان به منظور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای حل مشکلات تامین کالا‌های اساسی و ضروری مردم می‌باشد و به دنبال راهکار اساسی و مناسبی برای رفع این موانع و مشکلات هستیم.

وی گفت : با افرادی که در این زمینه سهل انگاری یا ترک فعل داشتند بدون مماشات برخورد جدی و قاطعی خواهد شد .

رئیس دادگستری خوزستان وی با اشاره به  برگزاری جلسات هفتگی برای رسیدگی  به تخلفات  تامین کالاهای اساسی  در استان  گفت : در این جلسات تصمیمات و تدابیر لازم و اثر بخشی در این خصوص گرفته می شود تا عملاً این پیگیری‌ها و تصمیمات در سفره مردم نمایان شود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار