مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد

تاکید وزیر ورزش بر تکمیل استادیوم اروندکنار آبادان

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 دی 1399 | 19:02 ب.ظ
تاکید وزیر ورزش بر تکمیل استادیوم اروندکنار آبادان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان / مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تکمیل استادیوم اروندکنار آبادان با تاکید وزیر ورزش خبر داد. افشین حیدری در آیین کلنگ‌زنی هفت پروژه ورزشی در آبادان، اظهارکرد: امروز یک اتفاق خیلی خوب در شهرستان ویژه آبادان آغاز شده است، آبادانی که روزگاری سرآمد تمام شهرهای توسعه یافته بود. امیدواریم ساخت این پروژه‌ها […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان / مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تکمیل استادیوم اروندکنار آبادان با تاکید وزیر ورزش خبر داد.

افشین حیدری در آیین کلنگ‌زنی هفت پروژه ورزشی در آبادان، اظهارکرد: امروز یک اتفاق خیلی خوب در شهرستان ویژه آبادان آغاز شده است، آبادانی که روزگاری سرآمد تمام شهرهای توسعه یافته بود. امیدواریم ساخت این پروژه‌ها در افزایش سرانه فضای ورزشی کمک کند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: خوشبختانه نمایندگان این دوره آبادان، همدل بوده و پیگیری‌های خوبی در مجموعه وزارت ورزش، وزارت نفت و سایر نهادها دارند که امیدوارم منتج به کارهای خوب شود. امروز هم این پروژه‌ها را باید پروژه همدلی نامید و همه باید کمک کنیم تا با مشارکت همه دستگاه‌ها، فرمانداری، شهرداری و نمایندگان، این پروژه‌ها به سرانجام خوبی برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پروژه ای را با عنوان پارک ورزش همگانی در چند شهرستان استان شروع کردیم و ان‌شاءالله در آبادان نیز به زودی کار اجرایی این مهم آغاز می‌شود. همچنین تکمیل استادیوم اروندکنار جزو دستور کار وزارت ورزش است و وزیر ورزش نیز تاکید بسیاری بر انجام این کار داشته است. ضمن اینکه چندین پروژه دیگر مورد پیگیری نمایندگان آبادان هستند که جا دارد از نمایندگان شهرستان و فرماندار پرتلاش آبادان تشکر کنم. من دیدم که او تیم فوتبال نفت آبادان را تنها نگذاشت و بسیار پیگیر پروژه‌های ورزشی این شهرستان است.

به گزارش نخبگان، همچنین زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان، خطاب به تقی‌زاده معاون وزیر ورزش، اظهارکرد: آبادان مهد ورزش است. ممکن است در شهری، ورزش یکی از کارهای آن ها باشد ولی آبادان یعنی ورزش. مردم آبادان آن قدر با ورزش عجین شده‌اند که اگر خدمتی به آن‌ها در زمینه ورزش شود، هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنند.

وی بیان کرد: بابت این پروژه‌ها از وزارت نفت، شهرداری و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی می‌کنم اما  آبادانی‌ها به دنبال این هستند که بیشتر پروژه‌هایی را در سطح شهر داشته باشند که به روز اول‌مان در بحث زیرساخت ورزش برگردیم.

فرماندار آبادان عنوان کرد: نفت آبادان اکنون در صدر جدول لیگ برتر است که باتوجه به امکاناتی که این تیم دارد، کار بزرگی است. ضمن این‌که آبادان در ۱۰ ورزش قهرمانی فعال و در کورس است و دارای قهرمانان ملی گمنام هستیم. بدانید که آبادان پایلوت ورزش کشور است و این پایلوت را نباید با هیچ جایی مقایسه کرد. پس هفت پروژه ورزشی و زمین چمن مصنوعی ما را سیر نمی کند و به بیش از این‌ها نیاز داریم.

وی افزود:‌ فضاهای خالی زیادی در سطح آبادان وجود دارد که از زمان جنگ تاکنون به آن‌ها توجهی نشده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان سرانه فضای ورزشی را بالاتر برد.

موسوی خطاب به معاون وزیر ورزش، گفت: باور کنید وقتی تیم صنعت نفت در حال بسته شدن بود، سه چهار روز بعد از آن، لیگ در حال شروع شدن بود که هیچ چیزی نداشتیم؛ پول، سرمربی، بازیکن و امکانات نداشتیم، ضمن این‌که حدود ۶۰ درصد از بازیکنان فصل نوزدهم هم از تیم جدا شده بودند اما طی نشست‌هایی که با وزارت نفت داشتیم، آن‌ها ما را باور کردند و اکنون تیم در صدر جدول است. این‌ها را گفتم که وزارت نفت ما را باور کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار