سخنان سرلشکرحاج‌محسن رضایی در آیین اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش در اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 12 دی 1399 | 15:28 ب.ظ
سخنان سرلشکرحاج‌محسن رضایی در آیین اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه  اعتدال نخبگان-سرلشکر حاج‌محسن رضایی در آیین اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش در اهواز: حاج‌قاسم در دانشگاهی به نام دانشگاه قهرمانان ملی خوزستان درس گرفت، رشد کرد و فرماندهی او در این استان شهیدپرور رقم خورد. وی در دوران جوانی و هنگام جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 اعتدال نخبگان-سرلشکر حاج‌محسن رضایی در آیین اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش در اهواز:

حاج‌قاسم در دانشگاهی به نام دانشگاه قهرمانان ملی خوزستان درس گرفت، رشد کرد و فرماندهی او در این استان شهیدپرور رقم خورد.

وی در دوران جوانی و هنگام جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس از استان کرمان آمد و درجه فرماندهی را به او اعطا شد و تا اینکه در شامگاه ۱۳ دی ماه ۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دشمنان به دنبال حامی برای رسیدن به قدرت و دستیابی به منافع خود هستند و چندی پیش ترامپ رئیس جمهور آمریکا به صراحت اعلام کرد اگر یک روز از عربستان دفاع و پشتیبانی نکنیم، حکومت آن‌ها ساقط خواهد شد.

این سخنان ترامپ نشان دهنده باج دادن به کشور‌های همسایه و وابستگی آن‌ها به یکدیگر است، اما وجود شخصیت‌های نظامی برجسته در کشور از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده برای آن‌ها خوشایند نبود، اگرچه ایران هر روز مقاومت‌تر از روز قبل می‌شود و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع پیشرفت ما شود، البته ما به دنبال صلح و دوستی هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار