محصولات نمایشگاه با 5 تا 15 درصد تخفیف ارائه خواهند شد

فردا؛ آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 اسفند 1395 | 19:59 ب.ظ
فردا؛ آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مجری برگزاری نمایشگاه بهاره کالا در اهواز از برگزاری این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۴ اسفندماه خبر داد. به گزارش نخبگان ، « مهران رادهوش » درباره جزئیات برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در چهار سالن خرمشهر، کارون، خلیج‌فارس و امام رضا (ع) نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این نمایشگاه دارای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مجری برگزاری نمایشگاه بهاره کالا در اهواز از برگزاری این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۴ اسفندماه خبر داد.

به گزارش نخبگان ، « مهران رادهوش » درباره جزئیات برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در چهار سالن خرمشهر، کارون، خلیج‌فارس و امام رضا (ع) نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه دارای ۳۲۰ غرفه است و در این محل اقلام پرمصرف این فصل و نوروز از جمله مواد غذایی، آجیل، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، فرش، آرایشی و بهداشتی و شیشه و بلور عرضه می‌شود.

مجری برگزاری نمایشگاه بهاره کالا در اهواز اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

رادهوش تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات تولیدکنندگان، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در داخل استان عرضه می‌شود.وی تصریح کرد: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار ارائه خواهند شد.

مجری برگزاری نمایشگاه بهاره کالا در اهواز در پایان بیان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌کنندگانی از استان‌های خوزستان، کرمانشاه، تهران، اصفهان و مشهد حضور دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار