بیمارستان طالقانی اهواز به بیمارستان تخصصی چشم تبدیل می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 دی 1399 | 17:11 ب.ظ
بیمارستان طالقانی اهواز به بیمارستان تخصصی چشم تبدیل می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان گفت: بیمارستان طالقانی اهواز که متعلق به هلال احمر خوزستان است پس از واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بیمارستان فوق تخصصی چشم تبدیل می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در حاشیه دیدار با رییس جمعیت هلال احمر کشور در اهواز بیان کرد: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان گفت: بیمارستان طالقانی اهواز که متعلق به هلال احمر خوزستان است پس از واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بیمارستان فوق تخصصی چشم تبدیل می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در حاشیه دیدار با رییس جمعیت هلال احمر کشور در اهواز بیان کرد: بیمارستان طالقانی (سوانح سوختگی اهواز) به دانشگاه علوم پزشکی اهواز واگذار خواهد شد.
وی گفت: همچنین مقرر شد که یک اردوگاه ملی برای تجمع و آموزش داوطلبان هلال احمر سراسر کشور در خوزستان ساخته شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: هلال احمر در تمامی مشکلات و سختی‌ها پای کار بوده است.
کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر کشور روز دوشنبه در سفری یک روزه به خوزستان از پروژه‌های هلال احمر این استان دیدن، و با نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار  دیدار کرد.

بیمارستان طالقانی اهواز ، بیمارستانی دولتی– فوق تخصصی در زمینه سوانح و سوختگی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مصوبه هیات وزیران در مالکیت جمعیت هلال احمر حق بهره برداری با حفظ کاربری درمانی به وزارت بهداری وقت واگذار شد.

این بیمارستان بخش‌های تخصصی، (آی.سی.یو سوختگی،  سوختگی مردان- سوختگی زنان- جراحی عمومی، سوختگی اطفال، فوق تخصصی ، جراحی ترمیمی ، عفونی، اتاق عمل، بخش اورژانس و… بخش‌های پاراکلینیک و درمانگاه (آزمایشگاه طبی، رادیولوژی ، درمانگاه ترک اعتیاد، درمانگاه اعصاب و روان (روانپزشکی) ، درمانگاه پوست، درمانگاه داخلی، درمانگاه سوختگی، درمانگاه فوق تخصصی ، جراحی ترمیمی و فیزیوتراپی است. همجنین ازچندی پیش عمل‌های پیوند اعضای قطع شده در این بیمارستان انجام شده که این بیمارستان را به یک مرکز جراحی اعضا قطع شده در خوزستان تبدیل کرده‌است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار