۶ خوزستانی برگزیده پویش سراسری کتابخوانی نامه به نویسنده شدند

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 دی 1399 | 15:01 ب.ظ
۶ خوزستانی برگزیده پویش سراسری کتابخوانی نامه به نویسنده شدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزیده شدن ۶ نفر در پویش سراسری کتابخوانی نامه به نویسنده خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: در این پویش پس از تهران، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزیده شدن ۶ نفر در پویش سراسری کتابخوانی نامه به نویسنده خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: در این پویش پس از تهران، خوزستان بیشترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص داد و توانست مقام دوم را از تعداد نامه کسب کند.

وی ادامه داد: هیأت داوران پس از بررسی آثار راه یافته به مرحله نهایی، ۶ نفر را از شهرستان های اهواز، رامهرمز، اندیمشک و بهبهان معرفی کردند.

جمشیدی با اشاره به اسامی برگزیدگان این پویش تصریح کرد: صدف قلاوند از اندیمشک در مقطع دبستان، یگانه توکلی فر در مقطع متوسطه اول از بهبهان، زهرا شویخ در مقطع دبستان از اهواز، زهرا شریفی در مقطع دبستان و امیر علی سرکهکی در مقطع دبستان و ترنم علیپور در مقطع متوسطه اول از رامهرمز به عنوان نفرات برگزیده این پویش معرفی شدند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان یادآور شد: پویش کتابخوانی نامه به نویسنده بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و همزمان با هفته ملی کودک از نیمه دوم مهرماه کار خود را آغاز کرد و پس از پایان مهلت شرکت در این پویش هیأت داوران در دو مرحله نیمه نهایی و نهایی برگزیدگان را اعلام کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار