فردا ، آغاز نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 6 دی 1399 | 14:19 ب.ظ
فردا ، آغاز نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی در اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ در این یادواره ۲ هزار اثر از ۳۳ مرکز صدا و سیما و ۸۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی داوری شده اند. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیمای خوزستان ، رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی در برنامه صبحگاهی شبکه خوزستان  گفت: در این یادواره ۲ هزار اثر از ۳۳ […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ در این یادواره ۲ هزار اثر از ۳۳ مرکز صدا و سیما و ۸۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی داوری شده اند.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیمای خوزستان ، رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی در برنامه صبحگاهی شبکه خوزستان  گفت: در این یادواره ۲ هزار اثر از ۳۳ مرکز صدا و سیما و ۸۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی به دبیرخانه این یادواره ارسال شده است.
سید عباس فاطمی افزود: پس از داوری‌های انجام شده ۶۵۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت که از میان آن‌ها ۶۴ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در مراسم پایانی نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی به این ۶۴ اثر ۱۳ تندیس شهید سلیمانی و ۵۱ لوح اهدا می‌شود.

رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی بیان کرد: از مجموع ۱۳ تندیس شهید سلیمانی، چهار تندیس در بخش سیما، سه تندیس در  بخش صدا، ۲ تندیس در بخش پژوهش، یک تندیس در بخش شعر و موسیقی، یک تندیس در بخش خبر و یک تندیس در  بخش فضای مجازی به نفرات برتر اهدا می‌شود.
فاطمی گفت: پس از تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی در اهواز استاندار و مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان پیشنهاد برگزاری این یادواره را اعلام کردند و امروز شاهد هستیم در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی در خوزستان برگزار می‌شود.
وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دردوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و ایجاد امنیت در شرق کشور و دفاع از حرم اهل بیت (ع) مجاهدت و ایثارگری کرد و در جریان سیل خوزستان به یاری مردم آمد.
رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی ادامه داد: همین مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که مردم خوزستان این تشییع باشکوه را از پیکر مطهر این سردار سرفراز انجام دادند.
به گزارش نخبگان دبیر یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب سلیمانی در  ادامه گفت:خوزستان پایتخت دفاع مقدس و مشهد شهیدان است و با حمایت معاون امور استان‌های رسانه ملی، استانداری، سپاه حضرت، ولی عصر (عج)و راهنمایی ها‌ی نماینده، ولی فقیه امیدواریم با استقرار دبیرخانه دائمی این یادواره در استان، تولیدات رسانه‌ای مکتب سلیمانی در سال‌های آینده گسترش یابد.
مسلم رحیمی افزود: نخستین یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی فردا با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از مسئولان کشوری و استانی، و برترین‌های یادواره برگزار می‌شود.
به گفته دبیر یادواره نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب سلیمانی، آثار مختلفی در بخش‌های خبر، سیما، صدا، شعر، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی به دبیرخانه این یادواره ارسال شده بود که قرار است در مراسم اختتامیه برترین‌های هر بخش معرفی و با اهدای نشان و تندیس مکتب سلیمانی مورد تجلیل قرار گیرند.
برگزیدگان دریافت تندیس و نشان سلیمانی و حائزان دریافت لوح افتخار یادواره، یکشنبه هفتم دی در آیین پایانی یادواره که در اهواز برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار