شهردار شاعری را در مدیریت شهری کمک کنیم!

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 دی 1399 | 02:27 ق.ظ
شهردار شاعری را در مدیریت شهری کمک کنیم! زمان مطالعه: ۲ دقیقه مقدمه: اینروزها ما متاسفانه بجای دلگرمی از مدیریت شهری و مجموعه آن شاهد سنگ اندازی تعدادی هستیم که کار را برای هر شهردار و شخصی مشکل میکند  پس: شهردار شاعری را در مدیریت شهری کمک کنیم/شهردار شاعری بیش از هر زمان دیگری ،درگیر معضلات جا مانده از سالهای قبل است او را در این مسیر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مقدمه: اینروزها ما متاسفانه بجای دلگرمی از مدیریت شهری و مجموعه آن شاهد سنگ اندازی تعدادی هستیم که کار را برای هر شهردار و شخصی مشکل میکند  پس: شهردار شاعری را در مدیریت شهری کمک کنیم/شهردار شاعری بیش از هر زمان دیگری ،درگیر معضلات جا مانده از سالهای قبل است او را در این مسیر کمک کنیم/مدیریت یک شهر با این همه حاشیه کار ساده ای نیست بیاییم بازوان مدیریت شهری باشیم!

نخبگان -سعید آژده: نوشته شهردار شاعری خطاب به رئیس جمهور گوشه ای از واقعیات ملموس و مشکلات اهواز بود و مدیریت شهری خیلی ساده و بی پیرایه مشکلات شهر را خطاب به رئیس جمهور عنوان نمود ، این مهم را نباید به بدترین شیوه ممکن توجیه کرد و شهردار را مورد انتقاد قرار دهیم که چه؟! که وی واقعیات شهری را عنوان نموده است؟!شاعری فرزند دلسوز اهواز است و حرف وی حرف دل همه ماست.

اینکه بیاییم بر علیه وی اجماع کنیم در واقع آمده ایم و جلوی توسعه شهر را گرفته و بر علیه توسعه شهر اجماع نموده ایم!

حمایت شاعری در این برهه خاص ، حمایت از پیشرفت شهر است بیاییم بازوی خدمتگذار وی برای توسعه اهواز عزیز باشیم.

تا بوده اهواز همواره در باران همینگونه بوده و چیز جدیدی نیست و این معضلات که محصول شاعری نیستند بلکه وی آمده است که این مشکلات را با کمک همه مجموعه بر طرف کند. *انصافا اگر حمایتش نمی کنید زخم زبانش هم نزنید!*

شهردار شاعری چندین وقت است سکوت کرده و واقعیات موجود را نمی گوید ، من حداقل میدانم که وی اگر بخواهد از واقعیات سخن بگوید خیلی ها متضرر می شوند پس انصافا نگاهتان به مدیر شهر نگاه تسویه حسابی نباشد ، اهواز از این طرز تلقی و طرز تفکرها بشدت زیان دیده است.

من از همه چهره های تاثیرگذار سیاسی اهواز استدعا دارم مدیریت شهری را در این برهه از زمان کمک کنند و ما دو ماه دیگر تا نوروز زمان نداریم و بیاییم در این مدت کم با رفع مشکلات بنوعی هم بشهر خدمت کنیم هم به این مردم محروم که از اختلافات سیاسی افراد به ستوه آمده اند.

من در این موقعیت یک بسته پیشنهادی دارم و آنهم حمایت همه جانبه استاندار نمایندگان و همه سیاسیون از مدیریت شهری ست و با همدلی و اتحاد میتوانیم خیلی زود مشکلات اهواز را مرتفع کنیم
من بزعم خود تضمین میدهم در این موقعیت اگر همدلی و اتحاد کردید و از مجموعه مدیریت شهری حمایت نمودید یقین بدانید پیروزی و توسعه از آن اهواز خواهد بود و پیش مردم و تاریخ روسفید خواهیم ماند.

دکتر سعید آژده بامداد دوم دی ماه ۹۹
اهواز زیتون کارمندی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار