نامه انتقادی استاندار خوزستان به وزیر کار:

جلوی انتصاب غیربومیان در خوزستان را بگیرید

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آذر 1399 | 15:17 ب.ظ
جلوی انتصاب غیربومیان در خوزستان را بگیرید زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ انتصاب مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی غیربومی در شرکت های زیرمجموعه وزارت کار در استان خوزستان باعث اعتراض علنی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شد. اخیراً استاندار خوزستان طی نامه ای به شریعتمداری وزیر کار از انتصابات شرکت های زیر مجموعه شستا در استان انتقاد و خواستار انتصاب بومیان استان در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ انتصاب مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی غیربومی در شرکت های زیرمجموعه وزارت کار در استان خوزستان باعث اعتراض علنی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شد.

اخیراً استاندار خوزستان طی نامه ای به شریعتمداری وزیر کار از انتصابات شرکت های زیر مجموعه شستا در استان انتقاد و خواستار انتصاب بومیان استان در شرکت های زیر مجموعه وزارت کار در استان شده است.

این در حالی است که محمد رضوانی فر مدیر عامل شستا با بی توجهی به انتقادات مقامات ارشد استان و بعد از نامه شریعتمداری دو عضو هیئت مدیره غیربومی که تاکنون حتی یک مسافرت به استان نداشته اند را در شرکت های زیر مجموعه شستا منصوب کرده است.

بیشترین شرکت های زیر مجموعه وزارت کار و شستا در استان خوزستان قرار دارند و سهم بومیان این استان از انتصابات این شرکت ها تقریبا هیچ می باشد.

انتصاب غیربومیان خارج از استان حتی به مدیران اجرایی شرکت ها رسیده است.

شنیده می شود تعدادی از مقامات ارشد استان در کنار نامه شریعتی به شریعتمداری مراتب گلایه خود را از انتصابات مدیران عامل شستا به مسئولان ارشد نظام رسانده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار