مهلت تسهیل تسویه بدهی بانکی صنایع تمدید شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 آذر 1399 | 14:08 ب.ظ
مهلت تسهیل تسویه بدهی بانکی صنایع تمدید شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مهلت برخورداری واحدهای صنعتی و معدنی از قانون تسهیل تسویه بدهی بانکی تمدید شد. امیر حسین نظری امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارنخبگان بیان کرد: واحدهای صنعتی و معدنی تا پایان آذرماه فرصت دارند که در این طرح ثبت نام کنند و تا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مهلت برخورداری واحدهای صنعتی و معدنی از قانون تسهیل تسویه بدهی بانکی تمدید شد.

امیر حسین نظری امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارنخبگان بیان کرد: واحدهای صنعتی و معدنی تا پایان آذرماه فرصت دارند که در این طرح ثبت نام کنند و تا پایان سال جاری مهلت پرداخت بدهی به بانکها تمدید شده است.

وی گفت: با اجرای این قانون ۱۰ تا ۵۰ درصد بدهی برخی از صنایع پرداخت خواهد شد و کمک شایانی به وضعیت اقتصادی واحدهای صنعتی می شود.

رییس سازمان صمت خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ قرارداد صنعتی از این طرح بهره‌مند شده اند ادامه داد: بانک‌های عامل شامل بانک ملی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون، بانک صنعت و معدن و ملت است.

وی گفت: تلاش داریم تا با همکاری بانک‌ها در رونق هر چه بیشتر تولید واحدهای صنعتی و یا خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود دراستان اقدام نماییم.

طبق اعلام وزارت صمت طبق برنامه اعلام شده امسال باید ۴۵ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید برگردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار