تعمیر نور پردازی پل روگذر شهید هاشمی اهواز انجام شد

تاریخ انتشار: شنبه 22 آذر 1399 | 00:37 ق.ظ
تعمیر نور پردازی پل روگذر شهید هاشمی اهواز انجام شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ پیرو دستور شهردار اهواز در خصوص اجرا و فعالسازی پروژه ها در سطح شهر،عملیات تعمیر نورپردازی پل روگذر شهید هاشمی تقاطع غیر همسطح خیابان امام خمینی(ره) اجرایی شد. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز ، نادربیت سیاح مدیرعامل این سازمان با اشاره به اینکه نورپردازی این […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ پیرو دستور شهردار اهواز در خصوص اجرا و فعالسازی پروژه ها در سطح شهر،عملیات تعمیر نورپردازی پل روگذر شهید هاشمی تقاطع غیر همسطح خیابان امام خمینی(ره) اجرایی شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز ، نادربیت سیاح مدیرعامل این سازمان با اشاره به اینکه نورپردازی این پل از قبل صورت گرفته بود اما بعد از گذر زمان بر اثرنوسان برق و شرایط جوی سیستم نور پردازی این پل از کار افتاده بود.
ویاظهار کرد: به منظور ارتقای زیبایی منظر شهری و بهبود وضعیت نمای پل‌های سواره به ویژه هنگام شب عملیات تعمیر و بازسازی سیستم نورپردازی این پل با همکاری شهرداری منطقه ۸ اجرایی شد.

بیت سیاح دراین خصوص گفت: در نور پردازی پل روگذر شهید هاشمی که در سه سال گذشته توسط این سازمان انجام شده بود پروژکتور ۱۶ وات و وال واشر ۲۴ وات سفید، قرمز و سبز رنگ بر قسمتهای کناری عرشه وستون های پل نصب شده اند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار