استاندار خوزستان عنوان کرد:

سرمایه گذاری موفق عامل جذب سرمایه گذاران بیشتر در منطقه

تاریخ انتشار: جمعه 21 آذر 1399 | 23:57 ب.ظ
سرمایه گذاری موفق عامل جذب سرمایه گذاران بیشتر در منطقه زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان گفت: با پیگیری هرچه سریعتر و رفع مشکلات شرکت پروژه پترو پالایشگاه ابوالفارس سرمایه گذار این پروژه می تواند کار را با سرعت بیشتری پیش ببرد. به گزارش  نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز جمعه ۲۱ آذرماه با حضور در شهرستان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان گفت: با پیگیری هرچه سریعتر و رفع مشکلات شرکت پروژه پترو پالایشگاه ابوالفارس سرمایه گذار این پروژه می تواند کار را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

به گزارش  نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز جمعه ۲۱ آذرماه با حضور در شهرستان رامهرمز با هدف بررسی مشکلات پترو پالایشگاه ابوالفارس و کلنگ زنی پروژه فضای سبز شهرداری رودزرد در این شهرستان گفت: لازم دانستیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و بحث هایی که در رابطه با سرمایه گذاری در پروژه پترو پالایشگاه ابوالفارس و روند کار پیشرفت این پروژه است قرار بگیریم.

وی افزود: با پیگیری مجدانه فرماندار شهرستان رامهرمز و رفع هرچه سریع تر مشکلات موجود، سرمایه گذار این پروژه می تواند کار را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه امنیت شرط اول سرمایه گذاری است عنوان کرد: مردم باید کمی صبور باشند تا پروژه شروع به کار کند تا بتوانند هم در ساخت و هم در بهره برداری آن نیرو های بومی منطقه بکارگیری شوند و با ایجاد امنیت سرمایه گذار های بیشتری جذب منطقه خواهند شد و برای اجرای پروژه های بیشتری ورود خواهند کرد.

شریعتی همچنین با اشاره به پروژه فضای سبز شهر رودزرد ماشین گفت: عملیات اجرایی طرح پارک ۶ هکتاری ساحلی-کوهستانی این شهر توسط شهرداری شروع شد و امید داریم تا این پروژه در بهار سال آتی به بهره برداری برسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار