در بارندگی اخیر انجام شد؛

افزایش ۴۴۰ میلیون مترمکعبی ذخایر سدهای خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آذر 1399 | 20:16 ب.ظ
افزایش ۴۴۰ میلیون مترمکعبی ذخایر سدهای خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیر برنامه‌ریزی مخازن سدها و رودخانه‌های سازمان آب و برق خوزستان گفت: در بارش‌های هفته‌های اخیر، حدود ۴۴۰ میلیون مترمکعب آب به ذخایر سدهای خوزستان افزوده شده است. به گزارش نتخبگان و به نقل از ایسنا علی شریفی در گفت‌وگویی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در خوزستان، اظهار کرد: در بارش‌های هفته‌های اخیر، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیر برنامه‌ریزی مخازن سدها و رودخانه‌های سازمان آب و برق خوزستان گفت: در بارش‌های هفته‌های اخیر، حدود ۴۴۰ میلیون مترمکعب آب به ذخایر سدهای خوزستان افزوده شده است.

به گزارش نتخبگان و به نقل از ایسنا علی شریفی در گفت‌وگویی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در خوزستان، اظهار کرد: در بارش‌های هفته‌های اخیر، حدود ۴۴۰ میلیون مترمکعب آب به ذخایر سدهای خوزستان افزوده شده است. با توجه به حجم بارندگی‌هایی که تاکنون شاهد بوده‌ایم، آورد آب در سدهای خوزستان حدود ۱۰ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر حجم مفید ذخایر آب در سدهای خوزستان حدود ۴ میلیارد مترمکعب است که در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

شریفی عنوان کرد: از ابتدای سال آبی (اول مهرماه) تاکنون مجموعا حدود ۲ میلیارد و ۶۷ میلون مترمکعب آب وارد مخازن سدهای استان خوزستان شده است و این وضعیت در مقایسه با آمار بلند مدت نشان‌دهنده وضعیت آبی نرمال خوزستان است. در حال حاضر حجم خالی سدهای استان نیز حدود ۹.۳ میلیارد مترمکعب است که برای مدیریت و کنترل سیلاب‌های احتمالی، حجم مناسبی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار