نماینده اهواز تاکید کرد

لزوم حل معضلات خوزستان با کار کارشناسی

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آذر 1399 | 20:12 ب.ظ
لزوم حل معضلات خوزستان با کار کارشناسی زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انجام کار کارشناسی برای حل معضلات خوزستان تاکید کرد. شبیب جویجری در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که ۱۵ آذرماه با حضور شهردار و نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی وضعیت آبگرفتگی اهواز پس از بارندگی برگزار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انجام کار کارشناسی برای حل معضلات خوزستان تاکید کرد.

شبیب جویجری در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که ۱۵ آذرماه با حضور شهردار و نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی وضعیت آبگرفتگی اهواز پس از بارندگی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات شورای شهر اهواز در ۲۸ خردادماه سال آینده خواهد بود یعنی هفت ماه تا انتخابات و ۹ ماه تا پای کار آمدن شورای شهر جدید باقی مانده است. در این مدت باقی مانده باید در خصوص اولویت‌ها صحبت شود.

به گزارش نخبگان ، وی افزود: هر جا فعالیت‌ها به سمت فرا بخشی می‌رود با مشکل مواجه می‌شویم و همدیگر را تحمل نمی‌کنیم و بحث حاشیه، بر متن غلبه می‌کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: از این به بعد باید هر دو ماه یک بار جلساتی در خصوص مهم‌ترین معضلات برگزار شود و مدیران بگویند که ما باید کدام وزیر را به استان خوزستان بیاوریم. باید کار کارشناسی و تقسیم کار انجام شود و خروجی این جلسات باید صورت‌جلسه شود.

جویجری بیان کرد: شهرداری اهواز ۲۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی از وزارت نفت طلب دارد که با پیگیری‌های انجام‌شده، وزیر نفت دستوراتی در این زمینه داده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار