در پی آبگرفتگی اخیر و بروز مشکلات برای مردم خوزستان صورت گرفت:

تماس دکتر محسن رضایی با استاندار خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آذر 1399 | 01:21 ق.ظ
تماس دکتر محسن رضایی با استاندار خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ دکتر رضایی از استاندار خواست که در کمک رسانی تسریع و از ظرفیت های نخبگان دانشگاهی و نیز ظرفیتهای امدادی گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مردم استفاده نمایند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره معضل آب گرفتگی و مدیریت آب های سطحی که مشکلاتی برای مردم شهرهای مختلف خوزستان ایجاد کرده است، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ دکتر رضایی از استاندار خواست که در کمک رسانی تسریع و از ظرفیت های نخبگان دانشگاهی و نیز ظرفیتهای امدادی گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مردم استفاده نمایند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره معضل آب گرفتگی و مدیریت آب های سطحی که مشکلاتی برای مردم شهرهای مختلف خوزستان ایجاد کرده است، با استاندار خوزستان تبادل نظر و گفتگو کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۱۳۹۹ در مکالمه تلفنی با دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن دریافت آخرین وضعیت آب گرفتگی معابر در شهرهای مختلف خوزستان، از نماینده ارشد دولت در استان خواست که در کمک رسانی تسریع کنند و از ظرفیت های علمی نخبگان دانشگاهی و ظرفیت های امدادی گروه‌های جهادی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه و نیز در بهبود خدمت رسانی به مردم استفاده نمایند.
استاندار خوزستان گزارشی از کمک‌رسانی‌های دستگاه‌های گوناگون به ویژه آبفای اهواز و شهرداری اهواز و برخی مشکلات موجود به ویژه در کوی علوی و کوی انقلاب اهواز ارائه کرد و از طرح های در دست اجرای دولت برای تقویت ایستگاه پمپاژ این مناطق خبر داد.
دکتر محسن رضایی همچنین در بخش دیگر از پیگیری و اقدامات خود برای حل معضل آب گرفتگی معابر شهری در مناطق مختلف استان‌های جنوب غربی کشورمان، به دریافت نظرات چند تن از کارشناسان، استادان دانشگاه و نخبگان علمی استانهای جنوب غربی کشور درباره آب، محیط زیست، مدیریت آب های سطحی و ارتباط آن با تغییرات اقلیمی پرداخت که نتیجه این تبادل نظر علمی متعاقباً منتشر خواهد شد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار