به زودی تفاهم نامه هایی بین استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آذر 1399 | 23:27 ب.ظ
به زودی تفاهم نامه هایی بین استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به یک اتفاق بزرگ برای ورزش استان، گفت: تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ سالن ورزشی چند منظوره، ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی و ۵۰ سالن تمرینی در استان خوزستان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان به زودی بین استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد می‌شود. به گزارش نخبگان و به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به یک اتفاق بزرگ برای ورزش استان، گفت: تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ سالن ورزشی چند منظوره، ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی و ۵۰ سالن تمرینی در استان خوزستان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان به زودی بین استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا افشین حیدری در گفت‌وگویی، در خصوص جلسه با وزیر ورزش با حضور استاندار خوزستان، اظهارکرد: در این جلسه  وزیر ورزش اعلام کرد که آمادگی تامین اعتبار جهت تکمیل تمام پروژه های ۸۰ درصد خوزستان را با کمک استان دارد. ضمن این که در خوزستان ۳۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد داریم که با اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ها، تکمیل و افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به یک اتفاق بزرگ برای ورزش خوزستان، گفت: همچنین در این جلسه توافق شد که تفاهم نامه ساخت ۵۰ سالن ورزشی چند منظوره، ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی و ۵۰ سالن تمرینی در استان خوزستان به زودی بین استانداری خوزستان و وزارت ورزش منعقد شود. اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه ها ۵۰۰ میلیارد تومان، ظرف مدت ۲ سال است. ضمن این که توزیع این اماکن و زمین چمن ها بر اساس سرانه ورزشی و مناطقی که سرانه ورزشی ضعیف‌تری دارند، خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: با اجرای این پروژه‌ها، سرانه ورزش خوزستان، بیش از ۶۰۰ هزار متر مکعب افزایش پیدا می‌کند و این یک اتفاق نادر است و چنین کار بزرگی تنها در خوزستان در حال انجام است. به هر حال باتوجه به این که خوزستان هشت سال درگیر جنگ تحمیلی بود و بعد نیز اماکن ورزشی در اولویت بازسازی نبودند و کمبود اماکن ورزشی در برخی نقاط استان مشهود است، اجرای این پروژه ها تاثیر بسزایی در روند ورزش استان خواهد داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار