توضیح شهردار شاعری در خصوص آبگرفتگی اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آذر 1399 | 14:22 ب.ظ
توضیح شهردار شاعری در خصوص آبگرفتگی اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ شهردار اهواز با اشاره به وضعیت آبگرفتگی مناطق مختلف شهر در پی بارندگی اخیر، گفت: انتظار چنین وضعیتی را داشتیم. موسی شاعری با اشاره به بارندگی اخیر اهواز، اظهار کرد: شبکه فاضلاب اهواز جوابگوی حجم این بارش نیست. از طرف دیگر سال‌ها در خشکسالی بودیم و کاری انجام نشده بود. به گزارش نخبگان، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ شهردار اهواز با اشاره به وضعیت آبگرفتگی مناطق مختلف شهر در پی بارندگی اخیر، گفت: انتظار چنین وضعیتی را داشتیم.

موسی شاعری با اشاره به بارندگی اخیر اهواز، اظهار کرد: شبکه فاضلاب اهواز جوابگوی حجم این بارش نیست. از طرف دیگر سال‌ها در خشکسالی بودیم و کاری انجام نشده بود.

به گزارش نخبگان، وی افزود: ما غافلگیر نشدیم و انتظار این وضعیت را داشتیم. آنچه می‌توانستیم انجام دهیم و ما را تکلیف کرده بودند، اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری آب‌های سطحی بود که بیش از ۹۰ درصد طرح اجرا شد.

شهردار اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: نتیجه اجرای این طرح این بود که امسال در بسیاری از نقاطی که سال گذشته با بارش کمتر آب وارد منازل مردم شده بود، این اتفاق نیفتاد. همچنین زمان ماندن آب در معابر کمتر بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار