مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبر داد:

امداد رسانی به ۱۲۱۲ خانوار متأثر از بارش‌های اخیر در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر 1399 | 19:27 ب.ظ
امداد رسانی به ۱۲۱۲ خانوار متأثر از بارش‌های اخیر در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان علی خدادادی در گفتگویی اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و ۲۱۲ خانوار امداد رسانی کردند. وی افزود: ۱۰۸ امدادگر و نجاتگر این جمعیت بی‌وقفه در حال ارائه خدمت و امداد رسانی به مردم استان خوزستان هستند. مدیرعامل جمعیت هلال […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان علی خدادادی در گفتگویی اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و ۲۱۲ خانوار امداد رسانی کردند.

وی افزود: ۱۰۸ امدادگر و نجاتگر این جمعیت بی‌وقفه در حال ارائه خدمت و امداد رسانی به مردم استان خوزستان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها، چهار مرکز اسکان در شهرهای ماهشهر، شهید چمران و بندر امام خمینی برپا شد و ۲۵۵ نفر نیز تاکنون در این مراکز اسکان یافته‌اند.

خدادادی به توزیع اقلام اولیه زیستی و مواد غذایی در بین خانوارهای متأثر از آب‌گرفتگی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: این اقلام زیستی شامل پتو، موکت، چادر و والر، بسته‌های مواد غذایی جیره یک ماه و ۷۲ ساعته و بسته‌های بهداشتی است.

وی در پایان گفت: تلاشگران داوطلب جمعیت هلال احمر استان خوزستان تا پایان رفع مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی‌ها در کنار مردم استان خواهند ماند و عملیات امداد رسانی نیز ادامه خواهد داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار