مسیر پروازی کیش- استانبول- آبادان برقرار می شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آذر 1399 | 11:23 ق.ظ
مسیر پروازی کیش- استانبول- آبادان برقرار می شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مناطق آزاد کیش، اروند و شرکت هواپیمایی کیش برای برقراری مسیر پروازی کیش- استانبول- آبادان و برعکس تفاهمنامه همکاری امضاءکردند. به گزارش  نخبگان در این تفاهمنامه سه جانبه که با هدف استفاده از ظرفیت ها و توانایی های تخصصی، همچنین افزایش همکاری های مشترک برای رفاه حال ساکنان،تجار و گردشگران دو منطقه به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مناطق آزاد کیش، اروند و شرکت هواپیمایی کیش برای برقراری مسیر پروازی کیش- استانبول- آبادان و برعکس تفاهمنامه همکاری امضاءکردند.

به گزارش  نخبگان در این تفاهمنامه سه جانبه که با هدف استفاده از ظرفیت ها و توانایی های تخصصی، همچنین افزایش همکاری های مشترک برای رفاه حال ساکنان،تجار و گردشگران دو منطقه به امضا رسید،گسترش فعالیت در حوزه حمل و نقل هوایی بین المللی و توسعه گردشگری با استفاده از امکانات دو طرف مد نظر است.

دکتر پروانه سهرابی مدیر کل فرودگاه بین المللی آبادان  در این زمینه به خبرنگار نخبگان گفت: برقراری این مسیر پروازی چرخشی در راستای اتصال دو منطقه به هاب بین المللی ترانزیت مسافر، در آینده نزدیک و پس از رفع محدودیت های پروازی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا عملی خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار