مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

ترمیم سیستم آبیاری چمن ورزشگاه غدیر اهواز پس از یک دهه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آذر 1399 | 10:33 ق.ظ
ترمیم سیستم آبیاری چمن ورزشگاه غدیر اهواز پس از یک دهه زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ترمیم سیستم آبیاری چمن ورزشگاه غدیر اهواز پس از یک دهه خبر داد و گفت: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته جهت اختصاص یک ردیف بودجه دائمی برای این ورزشگاه، به زودی چارت تشکیلاتی اداره ورزشگاه غدیر اهواز تعیین و این اداره تشکیل می‌شود. به گزارش نخبگان افشین […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ترمیم سیستم آبیاری چمن ورزشگاه غدیر اهواز پس از یک دهه خبر داد و گفت: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته جهت اختصاص یک ردیف بودجه دائمی برای این ورزشگاه، به زودی چارت تشکیلاتی اداره ورزشگاه غدیر اهواز تعیین و این اداره تشکیل می‌شود.

به گزارش نخبگان افشین حیدری در گفت‌وگویی، اظهارکرد: پس از یک دهه آبیاری دستی چمن ورزشگاه غدیر اهواز، سیستم آبیاری، ترمیم و به حالت اتوماتیک درآمد، ضمن این‌که رنگ‌آمیزی ورزشگاه نیز در حال انجام است. همچنین باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته جهت اختصاص یک ردیف بودجه دائمی برای این ورزشگاه، به زودی چارت تشکیلاتی اداره ورزشگاه غدیر اهواز تعیین و این اداره تشکیل می‌شود.

وی با بیان این‌که شرایط زمین چمن ورزشگاه غدیر در حال بهتر شدن است، گفت: ان‌شاءالله تیم‌های استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور در این ورزشگاه میزبان حریفان خود خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در ورزشگاه غدیر یک زمین چمن شماره ۲، احداث خواهیم کرد زیرا باتوجه به ظرفیت این ورزشگاه می‌توانیم میزبان اردوهای تیم‌های فوتبالی باشیم. تلاش این است که باتوجه به حجم سرمایه‌گذاری در این ورزشگاه، استفاده بسیار خوبی از ورزشگاه صورت بگیرد و به مجموعه‌ای وزین تبدیل شود.

افشین حیدری ، درباره آخرین وضعیت روند ساخت خانه کشتی اندیمشک، اظهارکرد: مناقصه خانه کشتی اندیمشک که پیشرفت فیزیکی داشته است، انجام شد. همچنین حدود ۲۷ میلیارد تومان برای این خانه کشتی تامین اعتبار شده است و در نیمه اول سال آینده به افتتاح خواهد رسید. این خانه کشتی، مدرن و در کشور نیز نمونه ندارد.

وی درباره وضعیت خانه کشتی ایذه نیز گفت: اسناد مناقصه این خانه کشتی در حال آماده شدن است تا به زودی وارد مناقصه شود. برای خانه کشتی ایذه، حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه عنوان کرد: با مساعدت وزیر ورزش نیز به‌زودی یک زمین چمن بسیار خوب در منطقه غیزانیه اهواز احداث می‌شود. مراحل تامین زمین انجام شده و اکنون در مرحله تعیین پیمانکار است.

وی در پایان گفت: در منطقه شعیبیه شوشتر هم باتوجه به محرومیت‌هایی که وجود دارد و طبق آنچه مدنظر اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر افزایش سرانه ورزش در مناطق کم برخوردار است، یک زمین چمن احداث می‌شود که زمین آن را تحویل گرفته‌ایم. احداث این زمین‌های چمن منجر به توسعه و رشد ورزش فوتبال و شادابی و پویایی نوجوانان و جوانان این مناطق می‌شود./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار