دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مشکلات اقتصادی ‌جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود/باید با توان داخلی به جلو حرکت کنیم

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 آذر 1399 | 13:20 ب.ظ
مشکلات اقتصادی ‌جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود/باید با توان داخلی به جلو حرکت کنیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان / دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌گفت: ‌مشکلات اقتصادی کشور جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود و تنها راه برون رفت از مشکلات را نگاه به داخل کشور است. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم  محسن رضایی در نشست مجازی با هیئت اندیشه‌ورز بسیج مهندسین خوزستان اظهار داشت: ‌مشکلات اقتصادی کشور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان / دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌گفت: ‌مشکلات اقتصادی کشور جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود و تنها راه برون رفت از مشکلات را نگاه به داخل کشور است.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم  محسن رضایی در نشست مجازی با هیئت اندیشه‌ورز بسیج مهندسین خوزستان اظهار داشت: ‌مشکلات اقتصادی کشور جز با نگاه انقلابی حل نمی‌شود و تنها راه برون رفت از مشکلات را نگاه به داخل کشور است.

وی افزود: باید نگاه اول انقلاب و زمان دفاع مقدس دوباره در مسئولان و مردم احیا شود تا با یاری خداوند بزرگ و عنایت ولی عصر (عج ) در پیشگاه ملت سرافراز شویم.

محمد خانچی ضمن مسئول بسیج مهندسین خوزستان گفت: در سال جدید محور اصلی برنامه‌های این سازمان، کمک به رفع  مشکلات صنایع نیمه فعال و راکد در جهت جهش تولید  است .

وی افزود: یکی از مأموریت‌های محوله عارضه یابی ۱۲۰۰ واحد صنعتی است که توسط بسیجیان با تجربه آموزش دیده و متخصص در قالب گروه‌های جهادی دو نفره در دو مرحله سطحی و عمیق در حال انجام می‌باشد.

مسئول بسیج مهندسین خوزستان گفت: یکی از چالش‌های بزرگ تولیدکنندگان استان کارخانه‌ها و کارگاه‌های وابسته به صنایع نفت و گاز مانند پتروشیمی‌ها هستند.

وی اظهار داشت: مهمترین مشکلات بین تولیدکنندگان و قطعه‌سازان در صنعت نفت گاز ، نبود ارتباط تخصصی و سیستماتیک است. این مشکل باعث شده که نیاز سنجی در داخل استان صورت نگیرد و از ظرفیت‌ها و توان استان استفاده بهینه نشود.

خانچی بیان کرد: تمام تلاش سازمان این است که پس از عارضه یابی های دقیق حداقل ۱۰۰ واحد صنعتی را به چرخه تولید بازگردانیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار