تلاش رسانه ملی برای کمک به رونق و جهش تولید

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 آذر 1399 | 17:41 ب.ظ
تلاش رسانه ملی برای کمک به رونق و جهش تولید زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نشست هم اندیشی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن استان خوزستان برگزار شد . به گزارش نخبگان، در این دیدار خانچی مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثار گران عرصه خبر مهمترین فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ نشست هم اندیشی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن استان خوزستان برگزار شد .

به گزارش نخبگان، در این دیدار خانچی مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثار گران عرصه خبر مهمترین فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان را تشریح کرد .
خانچی افزود: رسانه در انعکاس موفقیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده توسط صنایع و شرکت‌های بزرگ در چهار دهه انقلاب که نتیجه خودباوری مهندسان و کارشناسان متعهد می‌باشد جایگاه ویژه و راهبردی را ایفا می‌نماید.
وی در ادامه به ظرفیت رسانه ملی در انعکاس مشکلات و تنگنا‌های صنایع جهت رفع مشکلات تولید اشاره کرد.
رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز ضمن گرامی داشت هفته بسیج از رشادت‌ها و ایثارگری بسیجیان تجلیل کرد و گفت : رسانه ملی در جهت کمک به رونق و جهش تولید در صنایع همواره در کنار بسیج و با تأسی از تفکر بسیجی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار