پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مردم خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 آذر 1399 | 14:34 ب.ظ
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مردم خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پیامی به مردم خوزستان، در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی توضیحاتی ارائه داد. به گزاش خبرنگار نخبگان در پیام دکتر فرهاد ابول‌نژادیان آمده است: “هم‌استانی‌های گرامی، بر همه آشکار است مهار یک بیماری همه‌گیر مستلزم مشارکت همه اعضای جامعه است. فراموش نکنیم ما در آستانه ورود به روز‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پیامی به مردم خوزستان، در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی توضیحاتی ارائه داد.

به گزاش خبرنگار نخبگان در پیام دکتر فرهاد ابول‌نژادیان آمده است:
“هم‌استانی‌های گرامی، بر همه آشکار است مهار یک بیماری همه‌گیر مستلزم مشارکت همه اعضای جامعه است. فراموش نکنیم ما در آستانه ورود به روز‌های سرد سال هستیم، موضوعی که می‌تواند به شیوع و سرایت ویروس سرعت بیشتری بدهد و لازم است پیش از آن، اقدامی موثر برای کاهش موج بیماری انجام گردد.
حال که تصمیم بر اعمال محدودیت‌هایی برای مهار پیک اخیر بیماری گرفته شده، خودمان را مقید به رعایت ضوابطش قرار دهیم.

محدودیت‌ها برای حفاظت از سلامت خودمان، پدران و مادران و فرزندان‌مان اعمال می‌شود. دستورالعمل‌ها تدوین و ابلاغ می‌شود تا قلب و نفس معلمان و کاسبان و کارگران و همه عزیزان زحمتکش ما زنده بماند تا سرپناه امید برای فرزندان‌شان باشند.

در این روز‌ها پزشکان و پرستاران ما از لذت در آغوش کشیدن فرزندان‌شان محروم شده‌اند برای آنکه ضامن حیات هموطنان خود باشند. بازرسان بهداشتی ما حین انجام وظیفه توسط قلیلی از افراد کتک می‌خورند و رنج می‌بینند تا جلوی انتشار ویروس به جان هموطنان خود را بگیرند.

اکثریت مردم عزیزمان خود را از مهمانی و دیدن اقوام و دوستان‌شان محروم کرده‌اند و قاطبه اصناف مسئولیت‌پذیرمان ضرورت‌های این ایام را درک کرده‌اند تا در تکمیل پازل سلامتی و مهار کرونا مشارکتی ستودنی داشته باشند.
امیدواریم با تداوم حساسیت اجتماعی و مشارکت فعالانه همه ارکان جامعه، بتوانیم در مهار موج بیماری موفقیت‌هایی کسب کنیم. قدردان مردم عزیزمان هستیم که در این روز‌های پرخطر، همیار و با مدافعان سلامت همگام هستند. “
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار