برخورد با شایعه‌سازان در زمان اجرای محدودیت‌ها

تاریخ انتشار: شنبه 1 آذر 1399 | 14:37 ب.ظ
برخورد با شایعه‌سازان در زمان اجرای محدودیت‌ها زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ فرمانده انتظامی خوزستان از برنامه‌ریزی برای مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌ها در حوزه اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار نخبگان ،سردار سید محمد صالحی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای اجرای برنامه‌های محله‌محور با هدف قطع زنجیره شیوع کروناویروس اظهار کرد: سرعت بخشیدن به مدیریت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرمانده انتظامی خوزستان از برنامه‌ریزی برای مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌ها در حوزه اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نخبگان ،سردار سید محمد صالحی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای اجرای برنامه‌های محله‌محور با هدف قطع زنجیره شیوع کروناویروس اظهار کرد: سرعت بخشیدن به مدیریت و پیشگیری از گسترش بیماری، افزایش سطح تعامل و همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های متولی در اجرای طرح، ایجاد وحدت رویه در اقدام‌ها و نحوه ایجاد محدودیت در فعالیت‌ها و تردد‌ها و محدودسازی ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: تمهیدات لازم نیز برای مدیریت تجمع‌های غیرقانونی در رابطه با تبعات اجرای طرح اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: جریان‌سازی رسانه‌های ضدانقلاب در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید، تلاش معاندین در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی، تعرض به کارکنان مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها و نافرمانی و ممانعت از اجرای محدودیت‌ها، برخی از تهدید‌ها و آسیب‌های اجرای این طرح هستند که برای هر کدام از این موارد برنامه‌ای داریم.

صالحی با اشاره به اقدامات اجرایی ناجا افزود: در حوزه ترافیک، عوامل پلیس راه و راهور در ورودی و خروجی شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی مستقر خواهند شد. هماهنگی با دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی ترافیک برای ایجاد تسهیلات و روان‌سازی رفت و آمد، بهره‌گیری از دوربین‌های معابر و میادین اصلی شهر‌ها برای اعمال جریمه هوشمند و اطلاع‌رسانی در خصوص محدودیت‌ها و وضعیت محور‌های مواصلاتی نیز برخی از اقدامات نیروی انتظامی بوده‌اند.

وی در خصوص اقدامات در حوزه اطلاعاتی و کنترل اصناف نیز بیان کرد: رصد و پایش تحرک گروهک‌ها و معاندین و شناسایی و برخورد با عوامل انتشاردهنده شایعه در جامعه در زمان اجرای طرح انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در حوزه فضای مجازی و عملیات روانی نیز رصد مستمر سایت‌های خبری ضدانقلاب و معاندین در رابطه با اجرای طرح و رصد مستمر فضای مجازی در خصوص شایعه‌پراکنی در دستور کار است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار