مدیرکل ورزش خوزستان خبر داد

توزیع تجهیزات وزنه‌برداری بین هیات‌های شهرستانی

تاریخ انتشار: جمعه 30 آبان 1399 | 21:02 ب.ظ
توزیع تجهیزات وزنه‌برداری بین هیات‌های شهرستانی زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از توزیع تجهیزات وزنه برداری میان تمام هیات های شهرستانی این رشته خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا افشین حیدری در گفت و گویی، اظهارکرد: باتوجه به بازدید از اماکن ورزشی رشته وزنه برداری در سراسر استان و کمبود لوازم وزنه برداری، طی هماهنگی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از توزیع تجهیزات وزنه برداری میان تمام هیات های شهرستانی این رشته خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا افشین حیدری در گفت و گویی، اظهارکرد: باتوجه به بازدید از اماکن ورزشی رشته وزنه برداری در سراسر استان و کمبود لوازم وزنه برداری، طی هماهنگی های صورت گرفته برای تمام شهرستان های استان تجهیزات وزنه برداری اعم از تخته، صفحه و هالتر خریداری شده است که بعد از پایان زمان اعمال محدودیت های کرونایی طی مراسمی توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: این اقدامات جهت رشد و گسترش هر چه بیشتر این رشته المپیکی و پرطرفدار در استان خوزستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین درباره افتتاح خانه بوکس، عنوان کرد: این خانه دارای سالن بدنسازی و خوابگاه ورزشی است و با افتتاح این خانه، بوکس خوزستان صاحب یک مکان مناسب خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تعویق در برگزاری مراسم افتتاح چند پروژه ورزشی در اهواز، گفت: قرار بود، این مراسم امروز (پنجشنبه) با حضور یکی از معاونان وزیر ورزش برگزار شود که به دلیل محدودیت های کرونایی به زمان دیگری موکول شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار