نشست بررسی منازل در معرض خطر مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 آبان 1399 | 23:03 ب.ظ
نشست بررسی منازل در معرض خطر مسجدسلیمان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نشست بررسی مشکلات جابجایی و بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از زلزله، بافت‌های فرسوده و در معرض خطر شهرستان مسجدسلیمان روز سه شنبه به ریاست فاضل عبیات، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و با حضور امید بن عباس، مدیر کل مدیریت بحران استان و مسئولان مربوطه برگزار شد. در این نشست طراحی و اجرای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ نشست بررسی مشکلات جابجایی و بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از زلزله، بافت‌های فرسوده و در معرض خطر شهرستان مسجدسلیمان روز سه شنبه به ریاست فاضل عبیات، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و با حضور امید بن عباس، مدیر کل مدیریت بحران استان و مسئولان مربوطه برگزار شد.

در این نشست طراحی و اجرای تاسیسات زیربنایی شهرک امام رضا(ع) و شهرک امام حسین(ع) شامل شبکه آب و فاضلاب، خط انتقال، ایستگاه پمپاژ، شبکه برق و خط انتقال آن، اصلاح مصوبه نوسازی و مقاوم سازی واحدهای بافت فرسوده، ساماندهی و ایمن سازی تپه نفتک و تپه بی بیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تسریع در روند پروژه‌های آغاز شده در دو شهرک مذکور تا پایان سال و پیگیری وظایف محوله به دستگاه‌های اجرایی در حوزه های مختلف از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار