بهره‌گیری از سرمایه‌های ملی، عادلانه باشد

تاریخ انتشار: جمعه 23 آبان 1399 | 15:52 ب.ظ
بهره‌گیری از سرمایه‌های ملی، عادلانه باشد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ امام جمعه اهواز با انتقاد از طرح‌های انتقال آب، گفت: باید بر اساس معیار عدالت اجتماعی از سرمایه‌های ملی استفاده شود نه اینکه برخی آب خوزستان را برای قایق رانی منتقل کنند و روستاهای خوزستان آب خوردن نداشته باشند. به گزارش نخبگان و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد نبی موسوی فرد نماینده […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ امام جمعه اهواز با انتقاد از طرح‌های انتقال آب، گفت: باید بر اساس معیار عدالت اجتماعی از سرمایه‌های ملی استفاده شود نه اینکه برخی آب خوزستان را برای قایق رانی منتقل کنند و روستاهای خوزستان آب خوردن نداشته باشند.

به گزارش نخبگان و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان امروز در خطبه نماز جمعه اهواز، اظهار داشت: متاسفانه در این سال‌ها با معیشت مردم گرو کشی کردند همه کارها را خواباندند و فکر کردند اگر با کدخدا ببندند همه مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: فرقی بین احزاب و رییس جمهورهای آمریکا وجود ندارد سگ زرد برادر شغال است چرا با وجود تجربه ۶۰- ۷۰ ساله ای که از آمریکا داریم برخی عبرت نمی گیرند؟ برخی تنها راه سعادت در امور دنیوی را فقط تمدن غرب می دانند اینها انسان‌های کوچکی هستند که دچار بحران هویت شده اند.

موسوی‌فرد اضافه کرد: برخی از شیفتگان آمریکا و غرب در داخل کشور از نتیجه انتخابات آمریکا چنان خوشحال بودند که اگر می توانستند جشن و پایکوبی به راه می‌انداختند.

امام جمعه اهواز با توصیه به مردم، اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی هستیم و باید دست قشر ضعیف جامعه را بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌ها باید خودمان را برای آبگرفتگی در شهرها آماده کنیم تا این مسئله  را مدیریت کنیم.

موسوی‌فر گفت: اگر آب به اندازه کافی در اختیار جوانان خوزستانی باشد کشاورزی رونق می گیرد اما برخی مدیران در کشور تلاش می‌کردند در خوزستان شالیکاری نباشد!

وی ادامه داد: آب خلیج فارس را برای برخی شهرهای فلات مرکزی می خواهند شیرین کنند و انتقال دهند؛ خرمشهر و آبادان به خلیج فارس وصل است چرا همین کار را برای این دو شهر انجام نمی‌دهید؟

امام جمعه اهواز گفت: چرا کاری می‌کنید که برای انتقال آب از سرشاخه‌های کارون بین استان‌ها اختلاف ایجاد شود؟ باید بر اساس معیار عدالت اجتماعی از سرمایه ملی استفاده شود نه اینکه برخی آب را برای قایق‌رانی منتقل می‌کنند و روستاهای خوزستان آب خوردن نداشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار